Toch een nieuw bed

Na lang overwegen hebben we besloten dat damian voor zijn eerste verjaardag toch een groot bed geven. Het is nu al een tijdje hevig aan de gang met in slaap komen en zodra we hem in een groot bed leggen(maakt niet uit van wie) slaapt hij binnen 2 minuten. We hebben gekozen voor een juniorenbed met een zeirand zodat hij er niet uit kan rollen. Wel leggen we de eerste nachten nog het ledikant matrasje schuin onder zijn bed zodat als hij over de rand ‘stapt’ hij niet gelijk op de grond knalt. We hebben het bed gister gezien bij de ikea en gelijk even uitgeprobeert. Damian erop gelegt en hij vond het geweldig. Eerst 5 min gelachen en toen draaide hij zich op zijn buik en ging liggen zoals hij altijd slaapt. Ik denk dat als we hem nog 5 min hadden laten liggen dat hij ook echt sliep. Vanavond gaan we hem halen maar 4 nov zetten we hem pas op. Echt op zijn verjaardag dus. Ben heel benieuwd hoe het gaat

Ahh wat schattig! Goed idee toch leuk kado voor jullie allemaal! Wat een lekker bijdehand manneke hebben jullie en zo vlug. Veel plezier zou ik zeggen en straks in november fijne nachtrust weer

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ik hoop dat dit de oplossing is, veel succes voor Damian alvast!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers