Toch dus....!

Het laatste berichtje in dit forum was dat ik een beetje aan t wachten was op mijn ongesteldheid. Gisteren was ik het wachten zat en heb een test gedaan. En ik ben gewoon zwanger!!! Wel gepland, alleen drie jaar te vroeg…
Ik ben heel erg dankbaar dat ik nog een kindje mag krijgen, alleen nu ben ik nog een beetje in shock. Ik kan het nog niet echt bevatten. Het is nog allemaal heel vroeg, dus eerst maar even kijken hoe het loopt, maar als alles goed gaat dan komt eind november kindje nummer 3!
Bij deze vraag ik vast tips voor als je kinderen hebt van 3,5 en 15 maanden en een pas geboren kleintje!!!
Fijn dat dit forum bestaat, want voor de rest houden we het nog even stil. Kan ik toch gewoon mijn hart even luchten (en wat tranen laten lopen, want dat heb ik ook gedaan).

Ik hou jullie op de hoogte!!

Gefeliciteerd! Want ook al liep het wat anders dan je in gedachten had een nieuw kindje blijft altijd een mooi cadeautje! Geniet toch maar van je zwangerschap. Kan me wel goed voorstellen dat het even omschakelen was.

Tussen onze 2 meiden zit 16 maanden. Bewust voor gekozen vanwege mijn leeftijd, maar toch is het even omschakelen als je weer zwanger bent als de oudste nog maar 7 maanden is. Je hebt het gevoel dat die er nog maar net is en dan komt nummer 2 er alweer aan.

Ik heb het altijd een tof leeftijdsverschil gevonden. Maar ik had er niet nog eentje van 3,5 rondlopen dus die ervaring kan ik niet met je delen.

Hou je ons op de hoogte hoe het met je zwangerschap gaat?

Groetekes, Sje

HEY KIM!!!

Gefeliciteerd en geniet er van he!!

Groetjes GYtha

Gefeliciteerd!!! en ach als je een maandje verder bent kan je er misschien best van genieten! en ikkan je uit ervaring zeggen drie kids is heel gezellig!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ik begin er langzaam aan te wennen
Komt helemaal goed! Ach, leuk zo met pasen… past er wel bij he

gefeliciteerddddddddddddddddd

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Joepieeeeee, gefeliciteerd !!! Ik duim dat je een mega toffe zwangerschap zult hebben.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gefeliciteerd meid
Geniet ervan

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Van harte gefeliciteerd.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap .en geniet er van het mooie wonder wat er groeit

groetjes marielle mama van tanja

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid en geniet er volop van

liefs angelique

heeeeeeeee gefeliciteerd!!!

geniet er van gr Tries

Af en toe gaat er nog een schok door me heen en denk ik "oohja, ik ben weer zwanger!"
We zijn voorzichtig aan het nadenken hoe we alles straks gaan doen. Met de auto, slaapkamers, duowagen enz. Maar het is nog zo vroeg en klein!
Bedankt voor jullie lieve reacties!

Lilypie Expecting a baby Ticker

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Lees dat je al een beetje aan het idee gewent bent! Geniet ervan!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

gefeliciteerd en geniet er lekker van

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Allereerst: van harte gefeliciteerd!
Wat weer een wonder he?
Ik begreep uit je verhaal dat je nog lichtelijk in shock was omdat je nog maar net een kleintje hebt. Heel herkenbaar!
Op dit moment ben ik 18 weken zwanger van ons tweede kindje en Joep is dik 9 maanden. Dat we meer kinderen wilden was wel duidelijk maar zo snel achter elkaar??? In de eerste weken moest ik er vreselijk aan wennen en was ik er ook nog niet echt heel blij mij. Ik zag vooral de nadelen. Na een tijdje en vooral na de eerste echo vond ik er rust in en kon ik langzaam aan ook gaan genieten.
Het zullen tropenjaren worden voor ons! En we zullen onszelf daarin absoluut niet moeten vergeten! Er zijn altijd een heleboel mensen om je heen die je dolgraag een keer willen helpen, op wat voor manier dan ook. Maak daar gebruik van.
Ik hoop dat je een goede zwangerschap mag krijgen!