Maandag avond werd Jessin ineens heel ziek, over de 41 graden koorts en ons arme mannetje zal alleen maar levenloos voor zich uit te staren. De arme man kon ook niet slapen en wist niet hoe die van de warmte af moest komen. Erg handig want Daan moest de dag erna voor behandeling naar het ziekenhuis en omdat hij geen koorts meer had ( gelukkig ) heb ik hem maar meegenomen ipv hem samen met Evianne bij mijn zusje te stallen. Ik moest immers echt mee naar Sittard omdat Daan erna niet zelf kon terug rijden.
Nou en nu gisteren ineens ik ziek oooooohhhh ik wist hoe ik het warm moest krijgen en ondanks dat ik toch altijd al heet badder, heb ik toch nog nooit in zo`n warm bad gezeten geloof ik. Eenmaal in me nest, wist ik weer niet hoe ik me warmte kwijt moest. En me koppie… duizelig, sterretjes zien, pijn aan me ogen enz enz. Nu gaat het weer iets beter, dus ga toch nog effe 3 uurtjes werken. En nu ligt Daan inmiddels ook te bibberen, en hoorde het al meer om ons heen dat dit akelige griepje heerst.