oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhh meiden ik wordt gek gek gek.
Zo zit ik gister heel stoer “ik probeer het van me af te zetten blabla” maar vandaag had ik zo’n bbbllleeeggghh dag aaaah, ik voelde me zo kt,kt,kt, gatverdegatver. Ja ik moet er gewoon aan denken, de hele dag door!!! Hoe en wanneer is de diagnose bij m’n mama gesteld, hoe erg had ze het, heb ik het ook??? Kan ik straks geen kindjes meer krijgen , krijg ik osteoporose, opvliegers etc?
Ik heb al langer voordat ik zw wilde worden die angst gehad omdat ik dit jaar steeds meer last kreeg van hartkloppingen, nachtzweten, moodswings. Ik ben bijna full-time in de PMS nu, kon vandaag wel iemand z’n kop eraf treekn. weken geleden dacht ik dat ik gewoon overspannen werd ofzo, tenslotte 1 jr v oor mezelf bezig, ben mama, mn moeder net plots verloren op jonge leeftijd en ik mis haar zo, en nu dit. de erfenis?
Misschien valt het allemaal wel mee. Maar het voelt niet goed. Het is al zo’n kltejaar, ik ben ontzettend bang. En met m’n man praten lukt ook niet, want die zegt alleen maar "het zal wel loslopen"aaaaaaaaaaah!
zo dat zijn we weer kwijt. maar michele je hebt het nu ook echt mega moeilijk, wat een spannende tijd zeg, wat zal er uit je ond komen. we lijven duimen, bidden en weet ik hetw at voor elkaar en janken en mopperen lekker op elkaar los want dat LUCHT ZO OP!
x Floss