Tis gedaan

Einde centerparks , vandaag mijn laatste werkdag… einde veel te vaak werken
Het was een lange dag, maar ik ben enorm blij dat ik het eindelijk achter me kan laten… Eindelijk regelmaat in m’n leven!!

Het was een raar afscheid…
Ik had op z’n minst toch wel een kaartje verwacht met alle namen en leuke texten en leuke zinnen van collega’s, maar NIKS!! Helemaal niks, dus dat zegt genoeg toch?
Er ging nog een collega weg na 6 jaar, ook vandaag voor het laatst, en ook voor hem NIKS!
Schandalig eigenlijk…
1 collega waar ik goed contact mee heb die was er vandaag gelukkig ook, dus het was nog wel leuk werken vandaag, en van haar heb ik geen afscheid genomen natuurlijk, want wij blijven bij elkaar koffieën

Groetjes Nathalie & Co

Nou ja zeg, wel een beetje errrrrug vreemd dat ze na zoveel tijd gewoon helemaal niks aan het afscheid doen.
Nou ja, jij gaat lekker naar je nieuwe (leukere ) baan en gelukkig heb je nog contact met die leuke collega

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Nou ook niet leuk, blij dat Daan er dan afgewezen is voor een baan hihihi. Na ja het is wel een groot bedrijf, je zal er wel gewoon een nr zijn, alhoewel je van je directe collega`s natuurlijk wel inderdaad een kaartje had verwacht.

Nou Nathalie, ik kan het gevoel hoor.

Dat ik met zwangerschapsverlof ging werd mijn moeder heel erg ziek. Ik hoorde niks van m’n werk, alleen van een collega. (ik werk daar 10 jaar) Dat Bob geboren was kreeg ik een kaartje. Toen m’n moeder overleed 2 weken later, ging ik de bloemen regelen voor m’n moeder. (ik werk bij een bloemist)

Wat denk je KREEG IK M’N KRAAMKADO!!! Je gelooft dat toch niet. Of ik op dat stomme kado zat te wachten. Ze zijn wel op de begrafenis geweest, maar daarna helemaal niks meer gehoord.

Ik ben daar zo ziek van geweest(heb 2 maanden in de ziektewet gezeten) nou en je zag ze echt niet hoor. Ja je hebt het gevoel dat je gewaardeerd wordt hoor!

Als ik het zo typ, wordt ik er weer zo boos om!!

Dus Nathalie ik kan het gevoel hoor. Jarenlang hard gewerkt en dan krijg je stank voor dank!

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

Ohhh wat ongepast zeg!!
Kom je bloemen regelen voor je moeders begrafenis en krijg je effe je kraamkado in je handen geduwt bah!
Sommige mensen hebben gewoon echt géén fatsoen he!

Groetjes Nathalie & Co

Jeetje Maaike, da’s echt het toppunt van lompheid zeg

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

nou leuke colega s zeg en bv .ja dat bewijst maar weer .nou meis wees maar blij dat je van ze af bent

groetjes marielle mama van
10-10-01

Nou belachelijk.
Een kaartje of bloemetje was toch minimaal geweest vind ik hoor.

Tessie