Tips zelf bbq regelen


#1

Wij willen binnenkort zelf een bbq regelen en ik kan wel tips gebruiken!

Het is voor 32 pers., ik zal zelf te denken aan 4 st. Vlees per persoon te bestellen.
Maar hoeveel stokbrood, huzarensalade, salades, fruit, sauzen (sate-, knoflook- en bbqsaus) heb ik nodig?

Heb al een keer gegoogeld maar daar ben ik niet veel wijzer van geworden…

Groetjes mama Ja



#2

Ik denk dat je met 4 stuks vlees per persoon wel goed zit. Zijn het 32 volwassenen of zitten hier ook kinderen bij? Ik denk dat je aan 6 stokbroden wel genoeg heb. En qua salades zou je bijv. een grote bak met fruitsalade, 2 groene salades met tomaat, paprika, komkommer etc en een pastasalade kunnen maken. Wat je ook nog zou kunnen doen is wat schaaltjes met cherry tomaatjes erbij zetten en een in stukken gesneden komkommer. Zo heb je in ieder geval genoeg gezonds erbij Als kant en klare salade zou ik 2 bakken huzare salade en 2 bakken aardappelsalade nemen. Als je zo’n grote bak pindasaus neemt (bv van Wyko) dan denk ik dat je aan 1 bak wel genoeg hebt. En dan zou ik 2 flesjes bbq saus en 2 flesjes knoflooksaus nemen. Ik zou niet te veel andere sauzen nemen, want vaak worden deze sausjes het meeste gegeten.

Blijft altijd lastig he om voor zoveel personen in te schatten.

Succes en veel plezier!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#3

Blijft indedaad lastig. Als je minder salade neemt zou ik meer vlees nemen.
Als je kids hebt vergeet niet de marsmelows en de mayo en curry
En kruidenboter kan je heerlijk zelf maken roomboter kruiden door de roomboter roeren jammie

Kan je hier wat mee met de bovenstaande, … ik hoop dat je beter weer hebt dan vandaag

Succes


#4

Voor stokbroden reken je meestal 3-4 persoon per groot stokbrood. Als je ze in de winkel laat snijden heb je gelijk lekkere dunne stukjes en scheelt een hoop werk

Succes!
Liefs, Anne


#5

Ik werk op de broodafdeling in een supermarkt en wij raden idd altijd aan 1 stokbrood per 3 volwassenen of per 2 volwassenen en 2 kids. Stokbrood eet je best veel tijdens de bbq. En idd in bijna elke supermarkt snijden ze ze ook voor je waardoor je wat smallere plakjes hebt en dus ook ‘meer’