ha ha ha morgan was vanmorgen zo stil dat ik om 7.55 wakker schoot, zal wel in de lucht zitten. Hopelijk doen ze het morgen ook weer.
Groetjes,
Michèle
ha ha ha morgan was vanmorgen zo stil dat ik om 7.55 wakker schoot, zal wel in de lucht zitten. Hopelijk doen ze het morgen ook weer.
Groetjes,
Michèle
Helaas is het bij die ene keer 07.00 uur gebleven. Max blijft vroeg wakker worden, vandaag was het ook 06.15 uur en ben ik toch maar met hem beneden gaan zitten. Eva was moe en sliep tot 07.30 uur. Zij wil ook wel lekker slapen, maar Max maakt haar dan onbedoeld wakker. De Nijntje-wekker helpt wel, ze blijft nu goed in haar kamertje, dus dat hebben we denk ik wel gewonnen. Nu Max nog!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik denk dat Brabantse kindjes wat vroeger wakker worden dan de kindjes van boven de rivieren…
Zal wel in de lucht hangen.
Hier ook gewoon standaard ongeveer 6.15…ligt ie savonds helemaal op tussen 18.45 en 19.00 erin.
Gr, Danielle
Hier is het plots weer 2nachten rond 2uur snachts… net alsof Joël aan t dromen is… gelukkig valt ie wel weer in slaap na een speen…
Maar meestal is ook hij een vroege vogel van ongeveer half 6/6uur…
Ik heb hem nog weer even zn speen in gedaan en heb net kunnen liggen tot kwart voor 7… Helaas was Noah wel weer bij ons in bed gekropen… en hij was dus ook vanaf een uur of 6 al wakker.
Pfffffffff gelukkig mag ik morgen uitslapen… (papa vandaag)
Liefs, Melanie
Net oma aan de lijn gehad, waar ze vannacht hebben geslapen. Wat denk je? Max wakker om 07.10 uur en Eva om 07.30 uur! Ze kunnen het dus wél, alleen niet thuis… Nou ja, Max dan!
@Melanie, wij doen het ook om en om. Vandaag sliepen we dus beide uit tot 09.30 uur. Zaaaaalig. Ik werd om 06.15 uur wakker, ging naar de WC en daarna nog met half dichte ogen terug naar bed! Wat kan ik daar dan van genieten, echt een feestje! Ik mag morgen ook weer uitslapen, want ik zat gisteren om 06.15 uur beneden! Maar Joel, jeeeej, da’s ook vroeg opeens!
Groetjes Rainbow, trotse mama