Tips voor (vroege) zomervakantie

Het is misschien wat vroeg, maar hebben jullie nog leuke vakantieadresjes voor een drie-en-een half jarig jongetje met zijn 1 jaar oude zusje en de ouders en niet te vergeten opa. Wij willen eind mei/begin juni of eind juni op vakantie en hebben opa (die nu 5 jr. weduwnaar is) gevraagd of hij mee wil. Hij heeft ook wel een vakantie verdiend en alleen is ook maar alleen. Dit maakt wel dat we kamperen (kant-en-klaar) niet zo zien zitten. We denken dan ook aan een huisje met minimaal 3 slaapkamers ergens waar het dan mooi weer is (Noord Italie, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitersland). En heel belangrijk een kind-vriendelijke en veilige plek.

Ik ben benieuwd.

Groetjes,

Marijke, mama van Bas en Wendy

Hihi, ik weet wel een adres waar het zeker weten warm is rond die tijd. En waar dus ook een mooi “huis” te huur is
Alleen een beetje ver…
Maarre…wel erg leuke dingen te doen voor kids! (Disney World, Sea World etc. etc.)

Groetjes, mamma van Stephan

Voor Frankrijk weet ik alleen dat mijn nicht daar zo ongeveer elk jaar heen gaat.
Zij huren geloof ik een huis via Belvilla en zijn tot nu toe erg tevreden daarover.
Alleen is dat regelmatig bijna net zo duur als wanneer je de zee over vliegt.
'T is vaak maar net wat je wil.

Groetjes, mamma van Stephan

bij de anwb hebben ze leuke boeken waar je heel veel kan vinden,ook net zoiets als centerpa… staan erin dacht van vrijuit dat het was