Hoi meiden,
Dani is op dit moment een een fase dat hij absoluut niet alleen kan spelen. Zelfs samen spelen vindt hij maar voor een paar minuten leuk. Hij loopt eigenlijk de hele tijd te piepen. Ik heb het gevoel dat dit te maken heeft met het feit dat hij veel meer wil dan dat hij kan. En omdat hij weet dat hij het toch niet kan, eigenlijk al gelijk ontevreden is. Op zijn rug spelen wil hij niet meer, want hij wil op zijn buik liggen. Op zijn buik is leuk, maar hij wil eigenlijk zich kunnen voortbewegen en dat lukt nog niet en raakt daardoor gefrustreerd. Hij wil heel graag zitten, maar omdat hij van alles ziet en overal naar toe wil blijft hij niet rustig zitten (hij kan ook nog niet stevig alleen zitten hoor), komt dan vanzelf weer op zijn buik terecht en wordt dan weer boos. Hij wil heel graag staan (uiteraard met mijn hulp) maar dat kunnen we ook niet de hele dag doen…Kortom het is op dit moment erg gezellig met Dani, haha
Nu is hij altijd al een heel ondernemend mannetje geweest en kon al vrij snel boos worden als dingen niet lukken, maar nu is het extremer. Hij loopt echt een groot gedeelte van de dag te piepen/zeuren. Dit zal te maken hebben met zijn 6 maanden sprong (al wijzen andere dingen daar nog niet op) en ik laat het ook maar gewoon over me heen komen. Maar goed waar ik heen wil. Veel van jullie zullen dit misschien herkennen en dit ook met hun kindje hebben gehad. Wat voor spelletjes kan ik het beste met hem gaan doen, moet ik hem gewoon laten piepen (wat ik eigenlijk ook weer zielig vind). Hoe kan ik er dus het beste mee om gaan??
Jullie adviezen en tips zijn van harte welkom!!!
Liefs!