Tips voor samen even uit?


#1

Hoi mama’s en papa’s,

gek vraagje misschien, maar wat doen jullie als je er samen even uit wilt?
Gewoon een avondje alleen met je man/vriend/partner bedoel ik dan.
Ivm de kids kunnen wij pas rond een uurje of 8 weg.

Maar… we willen wel graag, weten alleen niet wat te doen!
Samen uit eten is niks voor ons.
Bios, theater kan leuk zijn, maar op de een of andere manier spreken de films ons nu niet aan.
Wie heeft er nog ideeen?

Int najaar zijn wel wel een avondje weg geweest: lekker wandelen in bos/hei en vervolgens ergens ijsje eten. Burgelijk misschien, maar voor ons was t top!

Dus: wat doen jullie en hebben jullie tips voor ons??

ben benieuwd!


#2

Wij gaan eigenlijk niet zo vaak samen weg. Ik geniet er net zo van om s’avonds lekker samen op de bank te zitten. Kaarsjes aan en lekkere hapjes erbij. In het weekend gaan we regelmatig naar vrienden. Kids mee en die die leggen we daar op bed en als we naar huis gaan nemen we ze weer mee. Eigenlijk doen we dus alles met kids en de avonden zijn van ons :smile: We gaan misschien 2 keer per jaar samen uit eten. Ook met verjaardagen s’avonds nemen we kids mee om daar te slapen. Dus uitjes genoeg. Als we echt iets hebben waar ze niet mee naar toe kunnen slapen ze bij opa en oma. Maar goed je vraag was iets leuks om samen te doen. Houden jullie van sauna? Altijd lekker om even samen te ontspannen. Vind ik in ieder geval heerlijk. Of gezellig shoppen en lekker ergens lunchen. Voor s’avonds en dan zeker in de winter kom je al snel uit bij bios of uit eten.

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers