Tips voor kindvriendelijke vakantie

Het is nog vroeg he, maar omdat wij dit jaar verregend zijn in Drenthe, verlang ik nu erg naar zon! Ik zit nu dus al een beetje te denken aan de zomervakantie, waar we dan heen willen. Nu weet ik dat o.a. Michele, maar volgens mij ook meerdere mama’s, naar zo’n kindvriendelijk ‘oord’ gingen, naar een plaats die helemaal geschikt was voor ouders met kleine kindjes. Dat lijkt mij wel wat, maar ik ben de naam van die organisatie vergeten? Ik wil graag naar het buitenland deze keer…En hoe beviel die vakantie? Enne…andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom! I NEED SUNSHINE!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Kidsworld Raonbow, die zitten overal, van Bulgarije tot geloof Tunesie. Bulgarije is het goedkoopst en geloof cyprus of turkeije het duurste. Je kan zo op internet een boek aanvragen en lekker bladeren. Persoonlijk raad ik Portugal aan omdat ik daar een beetje mijn hart aan verloren heb alleen wij zaten in een heel warme periode, Maar voor hetzelfde geld ligt turkije je meer.

Groetjes,

Michèle

heb even een spatie in je link gezet… anders trok het hele forum uit elkaar

enne tja wij trekken al 9 jaar met de kindjes naar hotels… meestal all inc
lekker makkelijk
behalve in bulgarije daar heb je dat dan weer niet nodig met een bulgaarse papa…dan hebben we alleen hotel inc ontbijt en scharrelen de rest lekker bij elkaar omdat dat geen drol kost daar

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@ kimmetje, is dat een all in, zeg maar met huissies of echt een hotel…want wat ik altijd vind van een hotel-kamer , wat dan met de kids, of in mijn geval dreumes, kind op mijn kamer, dan moet ik zo stil zijn na 8 uur… als zij slaapt…

wij zijn naar landal greenhuppeldeflup geweest… pfhh en wij zijn weggewaaid en 2 dagen weggeregent… en kind vriendelijk, nou met een dikke opentrap en geen schutting om me terras… vond ik het wat onvriendelijk eerlijk gezegt…
ik ga eens kijken of ze in de buurt van monaco ook een peuterwalhalla hebben en dan liever niet op de camping, want daar krijg ik een beetje trauma’s van hahaha (wij gingen altijd met sleurhut oppad…wat een drama…daar begin ik voorlopig nog niet aan ! ) ik wil daar graag nog een keer naar terug naar monaco, vond ik kei leuk maar met een klein minnimensje, was dat huisje no optie… elke keer de berg op en af met een buggy zie ik nie echt zitten, zo sporttief ben ik nie ! hahahaha

@Bakmama: je bent nog niet gebonden aan het hoogseizoen! Jullie oudste is nog geen 5 en dus niet leerplichtig! Wij gingen toen met Nikki ook gewoon een week er tussenuit, gewoon tijdens het schoolseizoen!

Wij hebben het dit jaar in april gedaan, ff een weekje brazilië laatste keer dat het kon buitenom de zomervakantie ik vond t ideaal!
Nu is de oudste 5 en zitten we echt aan de vakanties gebonden… dat zat toch een hoop schelen in de portemonee… maar goed das dan jammer!

Wij hebben eigenlijk nooit echt speciaal naar kindervakanties gezocht. Enige voorwaarde is dat er een zwembad is maar voor de rest sjouwen we ze gewoon overal mee naar toe!
Al die kinder activiteiten met animatieteam en weet ik veel wat is toch niks voor die van ons die blijft liever bij zn mama. En we zijn ook geen mensen die een hele vakantie op de camping/het park blijven zitten. Dus we gaan er lekker op uit, dan weer een stedentrip voor papa en mama, en de volgende dag wat leuks voor de kinderen. (al is dat vaak ook wel te combineren in de voorjaarsvakantie zijn we bijv. naar een roompotpark geweest in brabant en dan een dagje naar een papegaaienpark in de buurt. Nou geweldig! Zowel voor de oudste, als vooral ook wel voor papa
Zo maken we er zelf wel een kindvriendelijke vakantie van.

Als ik dit allemaal zo lees, krijg ik al helemaal zin in vakantie! Heerlijk! Ik ga alles eens op mijn gemakje bekijken! Bedankt voor de heerlijke suggesties!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers