Tips voor feestje

Vraagje… Kika wordt 9 april 4 en ik ben aan het nadenken over een feestje voor haar. De jaren hiervoor nodigden we gewoon de ouders met de kindjes uit. Maar inmiddels is de groep van genodigden zo groot geworden dat dat echt niet meer gaat.

Nu zit ik te denken om alleen de kindjes en maar een paar ouders uit te nodigen. Dan wordt het gelijk zo’n echt “kinderpartijtje”. Maar aangezien niet alle kindjes al vier zijn, vind ik het moeilijk te bedenken wat we nou moeten gaan doen. Gewoon thuis blijven wordt volgens mij een ramp .

Alle tips zijn welkom!!!

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

zal lekker thuis blijven hoor,koekjes bakken vond mijn dochter echt leuk toen,allemaal vormpjes en daarna nog leuk versieren

Hoeveel kindjes hebben jullie uitgenodigd? Als ik zo even tel, zit ik snel op de 20. Iets wat overdreven…?

Groeten,
Nikki (bag lady)

kaitlyn had toen ze 4 werd voor eerst feestje gegevne en mocht er 2 uit nodigen.

dylan mag er en dat leg er aan wat we doen maar dat is altijd buitens huis mag hij er 4 uitnodigen

Oef, 20 kids !!!
Wow, dat zou ik zelf niet doen. Zeker niet als ze nog die heel jonge leeftijd hebben.
Maar goed, da’s ieder voor zich natuurlijk

Zit nog ff te denken wat je kan doen met ze.
Ik zou het wel thuis vieren by the way…

Groetjes, mamma van Stephan

Whahaha met 20 kids zou ik geen koekjes gaan bakken hoor, maar zal er eens over nadenken want met zo`n hoeveelheid kids is het toch wat lastig joh.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Sorry maar 20 kinderen is echt veelste druk, met echt een verjaardags parijtje wordt niet meer dan 7 aangeraden, je houd dat niet vol en je kan het echt niet meer overzien…

Zelf heb ik zoiets als ze naar de basisschool gaan, worden er partijtjes gegeven… lekker thuis met spelletjes en knutselen…

Liefs Tries

Gewijzigd door - Tries op 12 Mar 2005 21:03:27

Dames, jullie hebben helemaal gelijk… Zeker omdat ik ook vna plan was de ouders uit te nodigen. Dus we gaan het anders aanpakken.

We nodigen 4 kindjes uit, Kika erbij dus 5. Puck stallen we bij oma (arm kind). Tussen 10 en 10:30 kunnen de ouders de kinderen brengen en een kop koffie krijgen. Om 10:30 schoppen we ze er op 1 na uit, de ene mag blijven om de orde te bewaren.

Dan taart eten en cadeautjes uitpakken. Koekjes bakken. Als de koekjes in de oven staan, pannenkoeken eten. Hun eigen koekjes nemen ze dan mee naar huis. En dan tussen 13:00 en 13:30 kunnen de ouders ze weer ophalen.

Lijkt me helemaal goed zo

O, Elly, dank je voor die links. De eerste twee vindt ik een beetje “massaal”, maar die derde vind ik echt heel erg leuk. Lekker simpel en fantasievol en je doet het gewoon zelf. Dat ga ik zeker in gedachte houden voor een volgende verjaardag.

Zo zie je maar; als ik jullie niet had gehad, dan was ik 9 april letterlijk onder de voet gelopen door een horde kinderen. Hartelijk dank voor het meedenken en ik zal een foto plaatsen!

Groeten,
Nikki (bag lady)

Whahaha heel verstandig joh, ik denk dat dit heel erg gezelliger is nog. Heel erg veel plezier, maar ik denk dat je dat wel zal lukken hoor !!! Ennuuuuhhhh foto`s zijn we natuurlijk weer gek op !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Klinkt perfect zo!
Gaat nu vast een groot succes worden

Enne…klopt wat Astrid net zei: foto’s zijn we gek op

Groetjes, mamma van Stephan

jee 20 nikki moet er niet aan denken hihiihihih succes met het voorberijden van de party

groetjes marielle mama van tanja

Goeie tips Elly. Ik zie het al voor me; een heel gevecht over welke koekjes van wie zijn, wordt het huis alsnog verbouwd. Ha, ha!!

Groeten,
Nikki (bag lady)