Tips voor een niet creatieve mama

Wat kan ik nou eens leuk knutselen met Senne?
Het zijn nu toch druilerige dagen en merk dat ze het toch wel wat saai vind binnen.

D’r speelgoed is ook al lastig. Houten puzzels zijn te makkelijk maar de echte puzzels nog moeilijk. Ze valt nu echt een beetje tussen wal en schip…

Dus wilde ik eens iets leuks met haar gaan knutselen maar weet niet zo goed wat… Iemand tips voor een moet zo’n creatieve moeder?

Groetjes van Sascha en Senne

Naar de Action! Hoef je verder geen tips of ideeën meer te hebben. Ze hebben bij de Action hartstikke leuk knutselspul voor heel weinig geld. (En nee, ik heb geen aandelen).

Groetekes, Sje

Ik wilde zo, als ze nog eens wakker wil worden even naar de Hema maar Action is leuker dan?

Bij de Action hebben ze inderdaad hele leuke en goedkope knutselspulletjes. Ik koop regelmatig van die kleine canvasdoeken, die kosten echt niks en dan kunnen ze mooie schilderijen maken met verf, glitters, stickers etc. Ook leuk voor een verjaardag.
Bij de Zeeman hebben ze ook wel leuke en goedkopen knutseldingen.

De Hema heeft ook hele leuke spulletjes, maar de Action is gewoon tig keer goedkoper. En als je nog niet weet wat ze leuk vindt om te doen is het zonde van je geld om een hoop bij de Hema te kopen.

Groetekes, Sje

Zeeman heeft inderdaad ook heel wat leuke knutselspulletjes voor weinig geld.

Groetekes, Sje

Je kunt een paar velletjes stickertjes kopen bij de Action, kost heel erg weinig, uitwasbare viltstiften bij de hema, krijtjes of potloden, schetsblok en tekenen + plakken maar. Het kost niet veel en ons dametje vind het prachtig. Ook de gekleurde vouwblaadjes zijn leuk. Gewoon om leuk op te tekenen.

Speciale klei voor de allerkleinste met vormpjes is ook erg leuk om samen te doen.

Vanmiddag bij de Action geweest en foamstickers gekocht,
een magnetisch bord en klei.
Ik heb geen canvasdoeken gezien of ligt dat bij de kaarten enzo?
Het ging zo regenen dus kon niet zo gek lang wegblijven

Ben benieuwd wat ze van de klei vind.Het magnetisch bord vond ze wel heel leuk maar is niet echt knutselen natuurlijk!

Hier liggen de canvasdoeken in de rij bij al het knutselspul.

Ik haal bij de Xenos weleens van die houten doosjes.
Die kan ze dan mooi beschilderen en beplakken. Sommige bewaar ik om eens cadeau te doen aan opa’s en oma’s.

Wat ook leuk is; playdough, dat kun je overigens ook zelf maken (zie recept op internet) met bloem, voedselkleursel (is dat een woord?) en creme tartaar( geen idee wat dat in NL is! Super snel, leuk goed voor de hand motoriek en als ze het per ongeluk opeten, ook niet zo heel erg!

De canvas doeken liggen hier bij de Action in dezelfde rij als de fotolijsten.
Dus ver weg van de knutselspullen, want die liggen helemaal aan de andere kant van de winkel bij het speelgoed.

Groetekes, Sje