Tips voor een crea verjaardag?

Oke, het duurt nog even, maar de tijd gaat zo snel…In januari wordt mijn manneke alweer een jaar!!! En dat is natuurlijk een feestje waard. Ik hanteer dan gewoon zijn dagelijkse ritueeltjes, maar wil toch ook wel een spetterende dag er van maken. (waarschijnlijk meer voor onszelf, vrees ik…) Ik ben op zoek naar leuke originele ideeen voor het aanpakken van een eerste verjaardag, vanaf de uitnodiging, taart, versiersels, etc… hebben jullie leuke ideeen? Enne, hoe maak ik het behalve leuk voor ons ook leuk voor Ian?

Je kunt het voor Ian maar op 1 manier leuk houden, en dat is wat je zegt. Hanteer zijn dagelijkse ritueeltjes.
Lucas had voor de middag 2 keer op bed gelegen met zijn verjaardag. Hij was gewoon bekaf. Die kindjes worden toch wel moe, ze worden geleefd.
Mijn advies, maak er gewoon een leuke dag van en luister goed naar Ian. Doe waar hij behoefte aan heeft dan hebben jullie allemaal een leuke te gekke dag.

Ik had als uitnodiging een foto van lucas met een verjaardagsmuts. Op die manier had iedereen meteen een foto van hem.

Veel plezier met de voorbereidingen, blijft leuk dat verzinnen!

Groetjes Miriam

Mee eens !
Een kind is vaak toch een beetje uit zijn doen op zo’n dag (Stephan was dat toevallig heel erg, omdat hij net in een eenkennigheidsfase zat, zie foto bij: ikke ben jarig!).
Ze krijgen op zo’n dag opeens ZOVEEL aandacht en kadootjes. Je kan inderdaad voor de rest het beste proberen zijn eigen “ritme” en tijden aan te houden. En inderdaad goed op hem letten. Een kind geeft zelf vaak het beste aan of hij het leuk vind of niet !
Alvast hééél veel plezier gewenst met de voorbereidingen voor deze super-speciale feestelijke dag!

Liefs, Bianca