En weer een stukje beter vandaag, dus morgen maar 2 keer ventolin meer en als dat goed gaat donderdag 1 en vrijdag niet meer
Liefs Michelle
En weer een stukje beter vandaag, dus morgen maar 2 keer ventolin meer en als dat goed gaat donderdag 1 en vrijdag niet meer
Liefs Michelle
Topper, die Dylano van jou! Fijn meid, dat het al zo snel beter gaat. Dus die ventolin doet wel goed z’n werk. Krijg je het inmiddels een beetje goed in Dylano’s longetjes?
Groetjes,
M
Uhhhh Mriek ik ga er maar vanuit dat hij het binnenkrijgt, het blijft een ellende alleen vanavond weet ik zeker dat het goed ging(waren met zijn tweeen) en hij kwam zelfs met zijn gezicht naar voren toen hij het zag hahahaha.
Dus hopelijk doet hij dat morgenvroeg ook nog een keer
Liefs Michelle
Blijft een beetje aanmodderen dus, hihi. Nou ja, hoe dan ook gaat het beter en daar gaat het om toch? Goeie nacht gehad?
Groetjes,
M
heerlijke nacht gehad, maar al die tijd dat het minder ging heeft hij gelukkig 's nachts ook goed geslapen
Vanochtend ging het ook goed met de toeter, kun je af gaan bouwen gaat het werken
Liefs Michelle
Haha, zul je altijd zien. Ach, mocht het dan nog ooit een keer nodig zijn, dan hebben jullie het in ieder geval al onder de knie.
Groetjes,
M
Das waar en met in me achterhoofd dat hij eczeem heeft (op dit moment spreken we van had) en Madelon ook kinderastma heeft gehad, denk ik dat het wle is vaker voor zal kunnen komen
Liefs Michelle
Sinds vandaag Noa ook aan de ventolin Ze vindt het ook niet leuk, en huilt af en toe. Als ze wakker is nog een keer en vanavond weer. Hoop ook dat het beter gaat gaan. Ik herinner me dat ik het vroeger heel leuk vond, want vond het een lekker geurtje. Maar heb vandaag eens aan die van Noa geroken en is precies veranderd tegenover vroeger.Maar ze zal het er toch mee moeten doen…

Morgan wende er snel aan, maar zij is er gelukkig weer vanaf. Maar het ruikt inderdaad raar. Morgan smakte wel altijd daarna
Groetjes,
Michèle

Heb daarnet een tekenfilm opgezet terwijl ze het masker op moest en het ging al iets beter. Ik moest wel vrolijk meedoen met Bumba om haar goed gezind te houden…