Gelukkig heb ik het zelf niet, maar mijn vriend heeft er al jaren last van. Vroeger had hij echt hevige aanvallen, met overgeven erbij, nu is dat gelukkig een stuk minder. Maar hij heeft er wel steeds vaker last van. Minstens 1x per week. Hij zit dan zijn werkdag uit, omdat hij het vervelend vindt om ziek naar huis te gaan. Maar zodra hij thuis is, ploft hij op de bank. Ik zie dan aan zijn ogen dat hij migraine heeft, hij ziet dan ook bleek. Vandaag was dat ook het geval. Hij is naar bed gegaan en ligt daar nu nog. Gevolg: ik moest alles zelf doen, koken, samen eten met de kindjes, ze in bed leggen etc. Ik was er al de hele dag mee bezig en baal er dan best van als ik er alleen voor sta. Zeker als je je er niet op instelt. Ik ben eigenlijk best kapot nu en ben blij dat ik even zit!
Het is natuurlijk ook erg vervelend voor mijn vriend, dat hij er zo vaak last van heeft. Hij baalt er zelf ook van, is verder nooit ziek. Ik vind dat hij nu maar eens moet gaan zoeken naar een oplossing, want ik vind dat hij er de laatste tijd érg vaak last van heeft. Ik vind eens per week wel veel…Ik vrees dat er niet veel aan te doen is (hij heeft ook nog een drukke stress-baan), maar heeft iemand tips? Wat helpt er goed? Wat zijn eventueel goede therapeuten? Of (homeopatische) medicijnen/middeltjes?
Groetjes Rainbow