Tips leuk speelgoed 2+ meisje

Hallo mama’s en papa’s,

Hebben jullie nog tips voor leuk speelgoed?
Of zijn er wellicht ook nog iets van spellen.
Tsja verjaardag en Sint Nicolaas samen he, dan komen weer de vragen naar boven wat er gekocht kan worden! Maar ik wil eigenlijk ook niet zomaar iets kopen of voorstellen.

Groetjes Jeuly

Lilypie Second Birthday tickers

Keukentje Ikea! Met lekker veel spulletjes erbij.

Keukentje zat ik ook gelijk aan te denken. Ze hebben nu ook een echte keukentje bij de Karwei te koop. Wij hebben 2 jaar geleden eentje gekocht en ze spelen er nog steeds vaak mee. Trekpleister heeft ook vaak leuke keukenspulletjes volgens mij stonden deze nu ook weer in de folder.
Loopfiets is misschien ook nog een optie.
Babyborn en deze kun je ook uitbreiden van alles en nog wat. Kinder/wandelwagen.

Mijn dochtertje van 2,5 is helemaal gek van haar babyborn!
Voor sinterklaas krijgt ze dan ook kleertjes, sokjes, wiejs, buggy endergelijk.
Allemaal dingetjes van 5 tot 20 euro, kun je ook meer dingen kopen
ook is helemaal gek op duplo, je hebt daar ook uitbreidingen voor van hello kitty, winnie the pooh enzo, erg leuk voor de meisjes!!

liefs.

@shirley,

Zat ook te denken aan babyborn, welke hebben jullie? Mij leek die met dat potje, luiertje enz wel leuk. Zat geloof ik ook iets van een ijsje bij.

Za inderdaad van Hello Kitty een leuk stationnetje, maar passen die gewoon op de duplo?

Groetjes Jeuly

[img]http://lb2f.lilypie.com/Suckp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Wij hebben de gewone ‘ouderwetse’ babyborn.
Die met luiers, potje enz. Die kun je eten geven en dan komt het er onder weer uit.

Die hello kitty duplo past inderdaad gewoon op de normale duplo.

Groetjes Shirley