Tips ... kindvriendelijk vakantie verblijf

We willen graag een paar dagen naar een kindvriendelijk verblijf in de bossen of in een landelijke omgeving. Nederland/Belgie. Heb gegeken bij Landal Greenparks/Center Parcs maar ik vind het belachelijk duur, zelfs met Air Miles
Komt denk ik ook omdat we met zijn 3-en zijn … anders kun je de prijs delen met zijn zessen bv.
Om te besparen zou ik dan echt alles moeten meenemen en zelf moeten koken maar daar heb ik niet zoveel zin in. Als ik even met vakantie ben dan wil ik ook het gevoel hebben met vakantie te zijn.
We zijn al heel wat jaren niet weg geweest … dus mama is toe aan even niets moeten!

Heeft iemand een tip voor een kindvriendelijk park/omgeving ??

wat is ongeveer je limiet?
Wij willen naar land van Bartje teminste dat staat op de planning als het weer mee zit anders blijven wegewoon thuis…

Greetz Cora

Heb toevallig ook gekeken bij het land van Bartje maar daar heb je geen bungalows voor 3-4 personen. Het zijn allemaal luxe sta caravans …
Als je bij Landal boekt dan. Ik wilde een deel inwisselen met air miles
Misschien dat je daar ook particuliere huisjes hebt of andere organisaties die vakantie verblijven aanbieden.

Als ik bij Landal boek dan ben ik gemiddeld 100-125 per dag kwijt inclusief … veel geld!

Voor een paar nachtjes slapen, eten-drinken, heen en terug rijden en extraatjes denk ik aan 500 maximaal …

Gewijzigd door - esther2107 op 09 Apr 2012 16:19:21

Wij gaan in juni naar Landal Greenparks (Vennebos). Hebben begin dit jaar een aanbieding geboekt, 6-persoons huis (begane grond) voor 199 euro. Ik denk dat er nog wel aanbiedingen te vinden zijn hoor, dus goed zoeken!

Je zit nu net in een verkeerde periode te kijken.
De vroegboekkortingen zijn nu weer weg.
Misschien dat je kunt gokker op de “laatboekkortingen”,
maar dan heb je kans dat je niets hebt.

Er zijn ook boerderijcampings waar ook huisjes verhuurd worden.

Een en ander is trouwens natuurlijk ook afhankelijk van wanneer je weg wilt…
Twee weken later kan zomaar schelen in de prijs.

M.

Dit park is leuk met kleine kinderen:
http://www.molenheide.be/

Vooral het speelparadijs daar is super!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 09 Apr 2012 17:22:24

quote:
Wij willen naar land van Bartje

Zitten wij ook dit jaar!

Groetekes, Sje

@zwelgje74 … dat is een mooie prijs! Gaan jullie dan een midweek of nog langer?

Zonder vroegboekkorting is het toch wel bijna het dubbele.
Ga zeker de acties in de gaten houden!

Wij waren vorig weekend een weekeindje weg op een park van Hogeboom Vakantieparken. Eerste keer op een park van Hogenboom, maar is erg goed bevallen. Was erg leuk en scheelde een stuk in vergelijking met Landal. Ook restaurant, snackbar en supermarkt op het park vonden wij erg goed betaalbaar in vergelijking met wat je in andere parken betaald.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Zandstuve Hardenberg… Buiten vakantie periodes om, voor een mooi prijsje, erg kindvriendelijk!

Groetjes Manderijn.

@Esther, wij gaan een midweek.
Ja is zeker een mooie prijs… wel al vroeg geboekt dus.

Leuke tips !! Thanx

Hogeboom vakantieparken ziet er goed uit en idd een stuk voordeliger. Voor de kleintjes spreekt Zandstuve Hardenberg me erg aan … dus ben nu daar even aan het rondkijken! @manderijn … leuk!

Vakantie parken van Roompot zijn over het algemeen ook echt een stuk goedkoper, wellicht een idee om daar ook even te kijken.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Weet je dus waar wij heen gaan

Weet niet waar jullie wonen, maar voor ons is het een klein uurtje rijden, ideaal! Net buiten het seizoen, in een chalet, alles bij de hand… Ik heb er zin in!

Groetjes Manderijn.

Ik vind het met roompot altijd zo jammer dat ze zwembaden klein, en niks bijzonders is! Zelf zwemmen wij ook graag, en dan is subtropisch met glijbanen e.d toch wel erg leuk!

Groetjes Manderijn.

wij redden dat niet in 1 uurtje (zeeland) …

Ah ok… Nou ja!
Je zit trouwens ook docht bij plopsaland, en dierentuim emmen… voor het geval je het in de vakantie leuk zou vinden om zulke dingen te doen!

Groetjes Manderijn.

Wij zijn 2 keer op de zandstuve geweest met pinksteren het is een erg leuke kindvriendelijk camping. Hoe de huisjes zijn weet ik niet wij gaan met de caravan. Dit jaar gaan we naar de papillon in Denekamp. Onze eerste indruk toen we daar waren was heel goed maar we gaan met hemelvaart en pinksteren dus daar kan ik verder niets over zeggen.
Heb gekeken naar de huisjes en die zijn daar ook niet heel duur. Zie de site

Land van Bartje is ook heel leuk. En een mooie omgeving. Hunnebedden, boomkroonpad, dierentuin, plopsaland, cowboys en indianen op korte afstand. En fietsen meenemen is zeker een must.
Succes met zoeken