Tips gevraagt kadootjes sint peuterspeelzaal,

Hallo lieve moeders,
Ik werk sindskort op een peuterspeelzaal en nu zijn wij op zoek naar een leuk idee voor kadootjes voor het sinterklaasfeest, we willen natuurlijk alle jongens en meisjes apart hetzelfde geven, we hebben zelf natuurlijk al wat ideeen, maar toch ben ik wel benieuwd wat jullie een leuk kadoo zouden vinden voor jullie peuter…
hoop op reacties!!! liefs van Sigur…

quote:
Hallo lieve moeders, Ik werk sindskort op een peuterspeelzaal en nu zijn wij op zoek naar een leuk idee voor kadootjes voor het sinterklaasfeest, we willen natuurlijk alle jongens en meisjes apart hetzelfde geven, we hebben zelf natuurlijk al wat ideeen, maar toch ben ik wel benieuwd wat jullie een leuk kadoo zouden vinden voor jullie peuter.... hoop op reacties!!! liefs van Sigur......

Nog belangrijk, we willen zo een 5 euro spenderen

Op onze psz doen we altijd een knutselavond, iedereen knutselt dan zelf wat voor zijn of haar kind. VErleden jaar een bordje met een verftekening, jaar ervoor een kastje van de ikea beplakken/verven etc… Zo krijgt elk kind t zelfde en toch iets persoonlijks. EN zon knutselavond is heel gezellig!

Groetjes, Els

Wok mogen ook altijd een avondje komen knutselen…
We hebben al eens een wigwam gemaakt
EEn soort memobord van hout, met wasknijpers erop geplakt zodat de kids daar hun tekeninmgen aan kunnen hangen, ik had er toen voor Demi een knorretje opgemaakt, en zo had ieder kind z’n eigen persoonlijke memobord…
En vorig jaar moesten we een schortje naaien, leuk joh, word hier nog steeds druk mee gespeeld!!

Groetjes Nathalie & Co

wij deden ook altijd knutselen op de psz,laatste keer hadden we sint en pieten hoofden gemaakt heel eluk om te doen en vooral de lol die er gewoon was

hangt van het groote van het kado af wat je maakt natuurlijk

maar onze psz haalde hier de kadootjes altijd vandaan
http://www.lobbes-speelgoed.nl/

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hahaha die Bianca, ik zie de topic, wil me linkie neerzetten en tadaaaaaa daar had jij m al neer gezet. Ben fan van Lobbes en ga er nog maar even niet kijken hihihi.

kep al een maand een grote doos van lobbes in huis LOLLLL!!!

heb voor traktaties al weer in huis ook al een maand of 2 hihihi i love lobbes

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ja ik heb voor in de schoen wat spullen gekocht hihi en leuke adventkalenders zonder snoep haha!!

Als je voor een school nu nog bij lobbes wilt bestellen ben je echt te laat…

Bij ons op school hebben we voor de zomer al moeten bestellen want vorg jaar deden we dat gelijk na de zomer vakantie en we waren echt te laat
zijn leuk he els die advent calenders, zag ze ook nu pas na een tip van iemand omdat ik zonder sneop zocht omdat ze geen chocola mogen hebben hier hopelijk zijn ze er nog hihi

Tries

Zou insteekmozaiek iets kunnen zijn? de kinderen zijn allemaal 3 jaar geweest…

Leuke site van Lobbes, ga er zeker wat bestellen voor bij de tractatie en in de snoepzakjes. Bedankt voor de tip dames!

Groetjes, Thirza

Lilypie Derde Ticker