Tips gevraagd

zo heb ff jullie hulp nodig hoor

ik ga nieuwe homepage maken voor kevin*

nu heb ik hem bij yahoo maar wil er 1 zonder reclame

maar nu zit ik over de naam zal ik hem het zelfde houden of korter

dit is het nu: sterretjeshemelvankevin.
dus echt aan elkaar

maar dacht nu meer aan sterrenhemel-van-kevin
of kevin

maar weet het niet zo dus wil ff jullie mening

Poeh, da’s moeilijk.
Effe denken hoor…
Ik zou toch gaan voor alleen Kevin of dat aan elkaar vast.
Maar Kevin is het makkelijkst denk ik.

Benieuwd wat de anderen vinden.

Succes ermee!

Liefs, Bianca

Ja, ik zou ook voor alleen Kevin gaan of aan elkaar.
Laat je het wel weten wanneer we de site kunnen gaan bewonderen.
Suc6, groetjes Jolanda.

Ik zou ook Kevin alleen doen. Of misschien : sterretje-kevin

groetjes Monique

Alleen Kevin of sterretje-kevin lijkt ons ook het beste.

Een knuffel van een trotse vader!!

Inderdaad Kevin lijkt ons ook het beste, maar sterretje-kevin klinkt ook goed. Maar als dat niet lukt, zorg dat je goede keyords hebt bij de zoekmachines, dan komen ze toch wel bij Kevin op bezoek.

Liefs Kristel

Nou kijk eens aan Bianca, heb ik je misschien wel aan de site naam geholpen? Sterretje-Kevin gaat het zo heten?

Als ie klaar is, wel link plaatsen hoor, want wij willen natuurlijk allemaal even zien, wat voor mooi’s je voor Kevin gemaakt hebt!

groetjes Monique

hahaha ja dat word hem ga zo ff domein naam vst leggen en vraag ff hans om te kijken en meestal als ik het weet hoe het werkt gaat het wel.

maar heb verleden week bij yahoo al nieuwe layout gedaan dus als je wilt kijken kan je vast hier naar toe
http://www.geocities.com/sterretjeshemelvankevin/

Hoi Bianca.
Ik heb even gekeken bij je site.
Inderdaad erg mooi.
Wat ik,(als leek zijnde bij dit soort dingen) wel altijd mis,is het verhaal achter al die kindjes.
Ik hoop dat dit niet verkeerd op jou(en ieder ander)overkomt,maar ik ben daar altijd best een beetje benieuwd(je kunt misschien ook zeggen nieuwsgierig)naar.
Ik bedoel…wat is er precies gebeurd op die vreselijke dag.Of is er misschien nooit een verklaring voor gegeven dat Kevin is overleden.Of voelen jullie het juist zo,dat dat helemaal niet terzake doet?
Groetjes Eljada
p.s.inderdaad is een site zonder reclame veel beter.Een oppoppende Harry Potter reclame is totaal niet gepast bij jullie mooie site.

meeste verhalen staan bij links sterren kindjes

waarom ons verhaal er niet staat is puuur omdat hans dat niet wilt

misschien dat ik het ooit wel doe maar momenteel niet

ik heb het verhaal wel opgeslagen en kan je mailen hoor maar hij wil niet dat echt iedereen het leest klinkt raar maar waar

Nou ik kan het me wel een beetje voorstellen, het lijkt me pijnlijk om het elke keer weer op te moeten halen.
Maar zoals je al zei misschien ooit.
Verder vind ik het een hele mooie site.
Had je al iets anders gevonden??
Misschien is DeDS iets voor je

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

ja werd weer even helemaal gegrepen door al die linken op je pagina naar al die overleden kindjes…(hier stond nog meer maar ik respecteer de privacy van ons oke?)

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Slik…
Al die verhalen doen je toch beseffen dat je blij mag zijn met elke dag die je met je kind mag doorbrengen. Wat een voorrecht het is om hoe kort ook voor je kindje te mogen zorgen.
Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 20 Jan 2004 23:05:35

ja idd moeilijk is het zeker en ben nu nog bezig met het verwerken ben er wel bovenop gekomen want ik was verleden jaar bijna depresief en door vroeg aan de bel te trekken heb ik extra zorg gehad en medicijnen en nu ben ik er zowat bovenop vergeten doen we kevin* nooit maar leer het nu een plekkie te geven.

maar kim ik begrijp je

Hoi Bianca.
Ik hou me erg aanbevolen voor het verhaal.Maar alleen als je het zelf wilt uiteraard.
Begrijp het natuurlijk ook best als je twijfelt.Maar dan niet hoor,geeft niks.Echt niet hoor.
GroetjesEljada

ja heb me domein naam en ik kan gewoon bij yahoo blijven heb tot nu toe geen reclame gezien

http://www.sterretje-kevin.tk/

ja bianca ik heb op de site gekeken en ben er erg stil en dat je je verhaal daar niet over kwijt wil kan me goed voorstellen

veel liefs knuffels marielle mama van tanja

Is een hele mooie site Bianca.
Wordt er idd iedere keer weer stil van.
Gelukkig hebben we zelf niet zo’n verdriet hoeven dragen.

Groetjes Mim

Hoi Bianca,

Ik kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de rest: ik vind het een hele mooie site en ook ik wordt er elke keer weer even stil van als ik al die verhalen lees etc.
En dat je man het verhaal niet “aan de grote klok wil hangen” kan ik me ergens nog wel voorstellen eigenlijk.
Zelf zou ik er denk ik wel heel open over zijn, maar iedereen is anders.
En het is natuurlijk wel iets heel privé’s en pijnlijks…

Groetjes, Bianca