Tips gevraagd: voor doorkomen verstandskies


#1

Hoi.

Een paar weken geleden merkte ik dat mijn eerste verstandkies door kwam tot op heden is hij niet verder doorgekomen dan een puntje en heb nu 2 nachten erg slecht geslapen door de pijn.

Vanmorgen naar de tandarts geweest ( niet mijn eigen die is nu uitgerekent met vakantie)
Maar deze tandarts kan er weinig aan doen hij had wel een gaatje ontdekt en deze even gemaakt, maar de verdoving begint nu uit tewerken en heb nog steeds verschikkelijk last van mijn verstands kies.

Nu heb ik een afspraak gemaakt met de kaakchirurg om de kies te verwijderen. maar daar staat dus een wachtijd voor van 3 MAANDEN!!!
Dit is toch niet normaal meer, moet ik nog 3 maanden zo doorlopen.

Wat kan ik nog meer doen dan me suf te slikken aan paracetamol (wat niet meer helpt)
Echt waar dit doet wel zo zeer en wens dit dan ook niemand toe.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben


#2

Je hebt dus last van het doorkomen van een verstandskies ? Dan zou ik gewoon net zoals bij baby`s eens dentinox proberen.



#3

Dat heb ik dus ook al geprobeert, maar dan is het 10 min goed en dan begint die zeurderige pijn weer.
Ik kan zelfs niet eens normaal eten, heb dus de laatste 2 dagen alleen wat vla en joghurt gehad.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben


#4

bij mij deed het doorkomen ook zeer,uiteindelijk daarna niet meer ne hij is pas na ruim een jaar eruit gehaald omdat hij schuin ging groeien

maar zal proberen was assie zegt

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#5

Salieblaadjes kauwen op die plek wil ook nog wel eens helpen, maar ik heb geen idee of je daar aan kan komen.



#6

Oh erg lijkt me, ik zou toch eens bellen of er niet een gaatje is voor wat eerder, dit kun je geen 3 mnd volhouden, desnoods een ander ziekenhuis?

Sterkte!

Groetjes Nathalie & Co


#7

phoe!! drie maanden!! nee denk ook niet dat dat vol te houden is! ik heb toen 14 dagen moeten wachten enn dat was al vreselijk! echte tips heb ik niet voor je! ma inderdaad misschien een ander ziekenhuis of zo??of als je je tandarts laat bellen dat het echt niet uit te houden is? hier is het toch altijd zo als een dokter naar een dokter belt dat hett heel wat vlotter gaat om de een of andere reden!!
heel veel succes ermee!!!

liefs jessica, &


#8

is het onder of boven

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#9

Ja, mijn eerste gedachte was ook een andere kaakchirurg.
Zelf heb ik dat ook zo gedaan omdat hier een wachtlijst was.
En die pijn is echt vreselijk, weet er alles van
Heb je toevallig geen Naproxen in huis? Dat helpt beter dan paracetamol…
Sterkte!!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)


#10

oooooei, dat is niet fijn zeg!
en daar willen ze je 3 maanden mee laten lopen?
ik zou toch voet bij stuk houden dat je eerder geholpen moet worden.
maar daar heb je op dit moment ook niets aan.
je hebt nu pijn.
je zult toch wat zwaarder moeten slikken dan paracetamol.
brufen ofzo.
nou, veel sterkte meid

groetjes christa mama van melinda


#11

Ik heb vanacht eindelijk weer eens goed geslapen maar toen ik vanmorgen wakker wert ging ik zowat door de grond, en had het dus meteen al helemaal gehad (ben nu dan ook een lekker emotioneel wark)
Mijn man zal vandaag even in de rondte bellen , want die vind dit dus ook niet normaal meer!

Bianca4:
Het gaat om de kies rechts bovenin.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben


#12

mijn tandarts haalt namelijk bovenin wel zelf weg mits er ruimte is,onder laat ze altijd doen door kaakchrurg

zal idd ff bellen dit kan niet,ik had ook denk ik niet zoveel pijn als jou met het doorkomen

bij de apotheek zal ik als ik jou was ff wat halen ervoor,die hebben vast wel wat zonder recept

sterkte

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#13

Ja, Naproxen is zwaarder dan paracetamol en Brufen.
Heel veel sterkte nogmaals!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)


#14

Zal jullie even op de hoogte houden!

Mijn man heeft vandaag heen en weer gebeld en we kunnen op zijn vroegt 23 januarie in leeuwarden terecht (hele opluchting)
Maar voor die tijd moet ik dus nog een verwijs brief hebben, en mij eigen tandarts is er pas weer op 23 januarie.

dus morgen zal niels de tandarts bellen waar ik van de week ben geweest of zei niet even een verwijsbrief kunnen typen.

Maar ja das weer een zorg voor morgen nu ben ik tenminste opgelucht dat ik niet 3 maanden moet wachten.
Op het moment heb ik even bijna geen last van mijn kies en kon voor het eerst zinds vrijdag weer even normaal eten heelijk!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben


#15

oh gelukkig maar!! veel succes!!

liefs jessica, &


#16

nou beter 29 januari he?
beter 3 wkn dan 3 mnd.

succes ermee

groetjes christa mama van diantha


#17

Zeker weten, nog even en dan is het zover weg moet die rot pijn, maar moet wel eerlijk zeggen ik zie er best tegenop.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben


#18

nou, ik kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet.
je kunt beter een feestje hebben!
maar alles beter dan die pijn, als die kies eruit is zal het een opluchting zijn!

nogmaals sterkte
groetjes christa mama van diantha


#19

hey marianne hoe gaat het met de kiespijn?
is het nog een beetje te harden?

groetjes christa mama van diantha


#20

Raar maar waar, de kiespijn is op het moment even weg net zo als mijn hoofdpijn heb 2 dagen geen troep geslikt, en het gaat dus nu goed.

maar de druk staat er nog wel behoorlijk op, dus wie weet komt hij er vandaag of morgen wel helemaal door.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben