Tips gevraagd tegen hoesten

Wie heeft er goede tips voor Neeltje, die sinds eergisteren erg hoest erg zielig. Minke heeft het ook en die heeft haar duidelijk aangestoken. Snipverkouden en hoesten… Neeltje drinkt wat minder omdat ze erg benauwd is. ( wel meer dan genoeg) Verder is ze vrolijk en geen koorts oid. Ik druppel haar neusje al met zoutoplossing voor babietjes maar heeft er iemand andere tips? ( bedje staat ook al omhoog)

groetjes!

Lilypie First Birthday tickers

Zet het hoofdeind ietsje omhoog door iets onder de pootjes te leggen. Het mag “telefoonboekdik” zijn.

Zijn laatste tijd meer hoest-topics geweest. Mogelijk vind je daar ook nog tips in.

Groetekes, Sje

Mag luuf dan al ( ze is nog erg klein)? Dan ga ik dat zo halen bij de drogist…
ui-tip heb ik idd al eens gelezen maar toen ik dat ooit bij Minke uitprobeerde gilde ze het uit van ellende, toen ik de uit weghaalde was ze weer stil :-0 dus was ik niet erg enthousiast over… misschien dat Neel er beter op reageert, ga dat ook proberen… Oh ja Sje, ik had het bedje idd al omhoog gezet aan het hoofdeinde dank je!

Lilypie First Birthday tickers

Er is ook Dampo voor baby’s. Alternatief voor Luuf.

Groetekes, Sje

Luuf of een uitje kan ook een averechts effect hebben, en kan juist de luchtwegen extra prikkelen waardoor klachten kunnen verergeren. Een kwestie van even uitproberen of het bij je dochtertje werkt…
Na de voedingen kan je nog een beetje water laten drinken. Vaak slijmt de melk zo waardoor het hoesten erger wordt.
En de (slaap)kamer niet te warm.

Beterschap!
Groetjes Carolien