Tips gevraagd. Stephan wil monster zijn

Dinsdag moet Stephan verkleed naar de psz.
Nu wil hij als monster
Hoe doe ik dit??
Hij wil bijv. al niet geschminkt worden…
Iemand enig idee hoe ik dat lieve, lekkere manneke omtover tot een gevaarlijk monster?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

poeh he,daar vraag je me wat,heb je geen maskers in huis toevallig

misschien dat hier wat tips staan,staat dacht ik rechts met thema verjaardag,misschien dat er wat tussen staat

http://kinderverjaardag.startkabel.nl/
http://kinderfeest.beginthier.nl/

Gewijzigd door - bianca4 op 08 Jul 2005 13:21:02

Pffffff…gelukkig.
We waren bij een speelgoedwinkel vanavond en zochten een verkleedpak van iets engs (monster-achtig hahaha)
Toen zag meneertje een zwaard.
Dat is pas stoer!
Ja Steef, maar daar hoort wel een RIDDER bij dan!
Hoopvol wachtend op zijn antwoord zegt ie: dan wil ik als ridder dinsdag!
Yes, yes, yes
Is ff een heel stuk eenvoudiger dan een monster
Heb alvast het zwaard gekocht (tsja, stel je voor dat ie terugkrabbelt )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

O geweldig kinderen.
Dus nu gaat hij als ridder Stephan.
Laat Lisa het maar niet horen want dan wil ze gelijk trouwen!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hahahhaa leuk dat ze dan kunnen pmslaan dan he

nou wel fotot’s maken hoor

Hij wilde het vanmorgen nog steeds, hihi
Enne…ik had hem inderdaad al “omgedoopt” tot ridder Stephan

Nu gauw een “ridder-pak” zien te kopen ergens.

Gewijzigd door - Bieb op 09 Jul 2005 09:49:27

Heb je er een gevonden?

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Nee
Hele stad afgelopen.
Pffff…en ik dacht nog wel dat een ridder pak makkelijk te vinden was.
Nou, bij Bart Smit hadden ze helemaaaal geen verkleedkleren bijv.

he balen… is altijd zo he? Als je op zoek bent naar iets kan je niks (leuks) vinden, maar als je spontaan de stad in gaat vind je van alles!

En via die website? Daar stond er wel een bij geloof ik…

Ja klopt. Maar ik heb het dinsdag uiterlijk om half 1 nodig (1 uur begint school)
Dus als hun het maandag (of zondag) versturen dan heb ik het dinsdagmiddag pas op zijn vroegst.
En dat is dan te laat
Nou ja, ik kijk maandag nog even…

Pfffff…ik heb nog 1 speelgoedwinkel “achter de hand” en als die het niet hebben binnengekregen vandaag weet ik ECHT niet waar ik nog een ridderpak vandaan moet toveren…
Wat een gedoe zeg. Ik had echt wel verwacht dat ik bij 1 van de speelgoedwinkels een ridderpak zou vinden.
Niet dus.

hebben jullie niet van die feest winkels in de buurt

Ja, eentje. We rijden er nu ff naartoe. Is mijn laatste hoop
Die ene winkel heeft het namelijk ook al niet binnen gekregen…
Whaaaa, volgende keer gaat ie maar als clown of indiaan hoor!! (die pakken heb ik hier namelijk thuis liggen )

Hahaha, nou, gelukkig is DIT nog op de peuterspeelzaal
Maar idd, als clown vond ik zelf ook niet echt stoer
Wel hebben we een heel erg leuk indianenpak…
Maar ja, meneer wilde als ridder, haha!
We hebben nu zo’n harnas kunnen kopen met een schild en een helm.
Alleen zegt ie steeds dat ie het “morgen” wel aandoet.
Jaja…ik ken meneertje langer
Dus nog even uitvogelen of hij het ECHT wel gaat gebruiken, anders gaat het voor die 10 euro mooi terug.
Hij is wel redelijk vrijer aan het worden hoor, maar nog steeds vind ie verkleden en vooral schminken maar “raar”

ik duim dat hij niet veranderd morgen

wel blij dat je geslaagd bent zeg pffff valt niet mee in deze tijd om verkleed spullen te kopen

quote:
Alleen zegt ie steeds dat ie het "morgen" wel aandoet. Jaja.....ik ken meneertje langer Dus nog even uitvogelen of hij het ECHT wel gaat gebruiken, anders gaat het voor die 10 euro mooi terug. Hij is wel redelijk vrijer aan het worden hoor, maar nog steeds vind ie verkleden en vooral schminken maar "raar"

hihi, wat een lekker ventje toch…

Hij had al een zwaard en bij dit ridder-pak zat ook weer een zwaard. Twee in totaal dus.
Nu heeft hij uiteindelijk vanavond zijn ridder setje aangedaan en flink “gevochten” met zijn vader
Steef ging helemaal los, hahaha!
Dus dat komt vast wel goed morgen!

Da’s soms nog wel ff wennen, dat hij eindelijk wat losser komt zeg maar
Ook vanavond toen er een (onbekende) man een bed kwam ophalen dat we via marktplaats verkocht hadden.
Normaal is Steef dan super verlegen, maar nu begon hij uit zichzelf énorm te kletsen (aan 1 stuk ) en liet trots en zeer enthousiast zijn ridder-pak zien etc.
Hahaha, da’s dus af en toe nog wel ff wennen, dat ie opener wordt.
Maar leuk is het wel!!!
Leuker dan zo’n super verlegen ventje hoor
Kan je weer merken dat ie toch groter wordt inmiddels…

Jee, is weer een lang (afgedwaald) verhaal geworden geloof ik

Gewijzigd door - Bieb op 12 Jul 2005 00:17:57

hhahahahahhaha die bieb .heerlijk toch dat je mannetje wat losser komt .enne stephan veel succes he vandaag in je ridderpak en laat het kaas niet van je brood eten hoor hihihiihihih

groetjes marielle mama van tanja

kijk stephan gaat steeds meer op zijn moeder lijken joh bieb schaam je er maar niet voor hoor

maar wel leuk dat hij nulosser word en lekker gelijk gaat praten naar anderen

quote:
kijk stephan gaat steeds meer op zijn moeder lijken joh bieb schaam je er maar niet voor hoor )

Hahaha, en bédankt!
Ik voel helemaal die onderliggende plaag-toon hoor (is gelukt )
Ach ja…de kans zat er in dat hij net zoveel ging kwekken als z’n moeder
Ik plaag hem weleens
Dan is ie enorm aan het ratelen en dan zeg ik: kwekkerdekwekkerdekwek…ratelderatelderatel
Ligt ie in een deuk