Tips gevraagd om kruipen te stimuleren

Het lijkt me idd ook niet dat ze door zo’n slurf ineens gaan kruipen. Het zal misschien stimuleren iets te doen, maar verder niet. Ach we zien wel wanneer ze gaan kruipen.

Tim kan het in ieder geval ook nog niet. Sinds hij 5,5 maand is kan hij omrollen en dat doet hij dan ook heel vaak. Zodra we hem op zijn rug in de box leggen rolt hij naar zijn buik en zo ligt hij lekker te spelen. En tussendoor rolt hij dan af en toe eens naar zijn rug.

We leggen hem nu ook steeds vaker buiten de box op de grond. Dan verplaatst hij zich door om te rollen en ligt hij ineens een stuk verder. Ook kan hij zich al een tijdje op zij verplaatsen. Door gewoon zijn handen naast zich neer te zetten. Maar kruipen heeft hij echt nog niet door. Soms tot zijn eigen frustratie. Hij probeerd het al een tijdje door op zijn buikje te liggen en zijn handjes en beentjes druk de lucht in te gooien. Of hij schuift wel zijn beentjes onder zijn kont, maar weet niet wat hij verder moet doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hahaha michele, deze is goed;

rico was dus weer zn eigen aan het afzetten zoals ik eerder beschreef en rijco zei ineens:
dadelijk rubst hij zn eigen tegen de spijlen aan van de box.

hahahaha dat was echt grappig

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh Morgan leg ik tegenwoordig in de box en dan binnen no time ligt ze ergens anders of ze ligt met haar benen door de spijlen te bungelen. Vinden de katten ook leuk. Vooral Artemis, die trekt altijd haar sokken uit om mee te spelen. Echt die moet ik met knijpers aan de waslijn hangen anders jat ze ze.

Groetjes,

Michèle

Hahaha, ik moet dan weer opletten dat Julia geen sokken op heeft gegeten. Ze trekt ze uit en hup, ze gaan haar mondje in! Ze vindt de schommelstoel nu een beetje kinderachtig worden, dus ze steekt nu heel verveeld haar beentje buitenboord en gaat dan zo hard mogelijk tegen de stang schoppen. Ze verbaast me ook steeds. Nu buigt ze, als ze op schoot zit, helemaal naar voren als een soort turnster en dan helemaal naar achteren. Ze zal wel een sixpackje krijgen zo en ze kan zo het circus in als slangenvrouwtje! En ze wil staan he, op schoot. Ze wipt dan met haar billetjes en ze stampt met haar voetjes. Leuk, al vond papa het laatst wat minder…als jullie brgrijpen wat ik bedoel. Auw!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha Morgan eet gelukkig haar eigen sokken niet op, dat laat ze wel aan de katten over

En Morgan ook hoor, dan staat ze op je benen of op de bank en swingen met die kont joh, vooral als er muziek op staat. E ja met die spieren zit het wel goed bij die kleintjes geloof ik. Morgan heeft ook een partij armen en benen, vooral haar schouders, al moet ik zeggen die waren al vrij breedt maar das normaal voor suikerbaby’s.

Groetjes,

Michèle

nee waarom ik het grappig vond omdat ik het woord rubsen nooit gebruik en jij zei ineens rubsen en hier werd het toen ook gezegt door rijco. maar oke rico vind zn cradle swing ook steeds minder worden, er zit zo’n speelblad op zeg maar…en daar die duwde hij eerst omhoog totdat ie bleef staan echt grappig nu niet meer nu schupt ie er hard tegenaan en paar dagen geleden had hij een blauwe plek op zn scheenbeentje omdat hij zo hard ertegen aan trapte. nu is dat blad eraf want ik wil niet dat hij zijn eigen pijn doet, ookal boeit het hem zelf niks haha dat is nog het gekste.

Is ook onderdeel van de sprong he dat niks intersant is. Bij morgan is het nu ook steeds wisselen om de vijf minuten van speelgoed. Je loopt je een ongeluk dat wel want elke keer wil ze iets anders, maar om nou alles in der box te leggen

Groetjes,

Michèle

ja ja. relatie sprongetje
en dat hij huilt als ik wegloop dat doet ie al vanaf zn 2 maanden sprong hoor, nu alleen wat erger, echt als ik me omdraai is het al: wheeee memmehh!! en dan draai ik weer om naar hem lacht ie weer. jaja het is goed met jou.
hou wel rekening ermee dat die sprong dadelijk even voorbij is rond 26.5 weken en dat met 29 weken weer even een sprong nemen.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 04 Mar 2009 13:07:35

Dat had je nou niet moeten zeggen Inge. wilde ik even niet horen

Maar ik weet het en Morgan probeerd dat ook, maar ik praat altijd tegen haar vanuit de keuken en dan is het ook goed. Moet zeggen ze jammert altijd even maar dan gaat ze ook weer snel spelen als ze geen aandacht krijgt. Op dat punt lijkt ze echt op mij, ze vermaakt zich prima in haar eentje.

Groetjes,

Michèle

ik geef rico meestal die groene worm rammelaar dan is het ook even muiken maar daarna idd stil.
kan moeilijk om elk wissewasje hem een knuffel geven. kom op jongen even doorbijten net zo stoer worden als papa

Ah das niet lief, Enne morgan heeft hem ook alleen in haar bedje hoor Maar ze heeft wel altijd een spuugdoek bij de hand en als ze heel moe is pakt ze die ook. Weten we meteen dat het slapietijd is

Groetjes,

Michèle

nee dat is niet lief maar soms moet het maar even, ik loop me een breuk al 3 dagen

ja precies dat weten ze echt he! echt grappig, zovan: hier knuffel" en rico kijkt dan van: oke ik ga slapen wrijf wrijf

Oooo herkenbaar! Julia wil spelen in de box en als ze daar in ligt, kijkt ze zo van: mama, ik wil op de mat! Ligt ze daarop, kijkt ze van: ik wil op schoot. heel vermoeiend ja! Ze kan ook zo zielig miauwen als een poesje en dan klaaglijk kijken. En ja, dan pakt mama haar op en gaan we knuffelen. Maar dat is ze na 2 minuten ook beu en dan rupst ze van me af, klaar voor weer wat nieuws! En dan moet die nieuwe sprong weer komen? Hmmm, wil ik ook even niet weten!

Trouwens, Julia lacht het hardst als ik zelf meedans en zing: lalalalalala…hmmmm…lalalalala…oehoehoehoe…En dan rondjes draaien! Het is echt een discobeest!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ze zit midden in een sprong rainbow dus het ligt niet aan jou

Enne hier nog zo’n feestbeest. WEl zo mooi kan mamma wraak nemen op nachten als deze als ze op stap geweest is

Groetjes,

Michèle

haha dat wordt nog wat dan.
maar zijn jullie maar blij jullie kleintjes zitten al rond 29 weken en rico is net begonnen en is nu al lastig

Eh schat Morgan is vandaag exact 26 weken… Weet niet hoe jij aan 29 komt.

Groetjes,

Michèle

nee ik bedoel dat ze al meer bij de 29 weken zitten dan rico dat is snapje? en dat rico dus nog maar echt net begonnen is met deze sprong en nu al zo bezig is

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 04 Mar 2009 16:52:08

Oh ja maar dat hebben wij ook gehad inge en dan is het weer rustig en dan naar de 26 weken begint het gedonder weer opnieuw.

Groetjes,

Michèle

hahaha wat hebben we toch weer een geluk
rico heeft vanacht liggen spoken en vanochtend was ie ook weer heel vroeg wakker. vind je het gek met die 2 doorslaap dagen. echt hij is amper wakker geweest toen.