Ik heb een paar witte blousen waar door het in de kast liggen wat gele vlekken in zijn gekomen daar ze vorig jaar niet gedragen zijn vanwege de zwangerschap, iemand tips hoe ik die er uit kan krijgen?
Groetjes Michelle
Ik heb een paar witte blousen waar door het in de kast liggen wat gele vlekken in zijn gekomen daar ze vorig jaar niet gedragen zijn vanwege de zwangerschap, iemand tips hoe ik die er uit kan krijgen?
Groetjes Michelle
ik weet dat je goed vlekken uit je kleding kan krijgen met bruistabletten voor een gebit, Steradent heet dit geloof ik (???), of dit ook nog werkt wanneer je kleding er al een tijdje ligt weet ik niet. wellicht het proberen waard, het doet sowieso geen kwaad.
liefs,
Rinske
Die tip kon ik ook dus mijn dochter van der werk steradent meegebracht maar helaas werkt niet of ik heb het er te kort in laten staan
Groetjes Michelle
en dikke bleek?
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Oeh, dan loop je risico dat de vlekken alleen maar geler worden heb ik ooit gelezen. Hopen dat je geluk hebt.
Groetekes, Sje
De steradent tabletten moet je ook on de wasmachine gooien niet in een emmer doen.
Groetjes,
Michèle
EERST GOED UITSPOELEN DIE BLEEK!!!
Anders kan je wasmachine overlijden! En het kan zijn dat je kleding het ook niet overleeft!
Verschillende schoonmaakmiddelen bij elkaar (bleek, steradent, wasmiddel) kunnen hele vervelende chemische reacties teweeg brengen en dat wil je niet!
Groetekes, Sje
Nee dat had ik gedaan sje bij 2 is het gelukt zo te zien en nr 3 wordt maar poetsdoek ofzo
Groetjes Michelle