Hey meiden,
Heb jullie hulp echt even nodig! Weet af en toe echt niet wat ik met Dani aan moet. Hij kan de laatste tijd zo enorm driftig zijn. Als het even niet gaat zoals hij het wil, als ik niet doe wat hij wil etc etc…dan wordt hij erg boos. Hij gaat dan hysterisch huilen of komt mij constant piepend achterna. Ik probeer het te negeren, maar dat lukt niet altijd:
Ten eerste wordt hij soms zo kwaad dat hij echt heel erg overstuur raakt. Gillen van het huilen en de tranen lopen over zijn wangen.
Ten tweede ik word er zelf doodnerveus van!!
HELP wat moet ik doen? Ik heb het gevoel dat ik het op dit moment echt niet goed aanpak. Daarnaast merk ik dat mijn geduld heel snel op! Soms staat het huilen me nader dan het lachen. Weet dan echt even niet wat te doen.
Dus alle opvoedtips zijn echt welkom, want er moet iets gebeuren hier!
De eerste tip aan mezelf is: Rustig blijven en niet boos gaan reageren. Dani wordt hier ook niet rustiger van en ik zelf al helemaal niet.
Hij is niet alleen zo hoor, want op andere momenten is het een super vrolijk jochie. Kan zichzelf dan goed vermaken en is alleen maar aan het lachen etc. Dus heb niet het gevoel dat hij niet lekker in zijn vel zit. Eten gaat ook goed en slapen ook (behalve dat hij af en toe helemaal klem ligt in bed, maar goed).
Liefs!