Tips cadeautje voor pleegkind

hoi allemaal.

een kennis van ons heeft een pleegkind gekregen en hij is 6 jaar.
We moeten binnenkort kennis gaan maken met hem, en kan ik niet met lege handen aan komen vindt ik!
Maar wat moet ik toch kopen? Ze hebben al 2 eigen kinderen. een meisje van 10 en jongen van 13 dus speelgoed etc hebben ze voldoende!
Wat moeilijk. Het is dus voor een jongen van 6 jaar.
Iemand tips?

Groetjes Gytha

Volgens mij is iets van Lego of Playmobil altijd goed en dat heb je in verschillende prijsklassen. Dus voor elk budget wel wat te vinden.

Groetekes, Sje

Een foto of plakboek waarin hij vanalles kwijt kan van en over dit nieuwe stekje. ???

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja ik dacht ook aan iets echt voor hemzelf. Hij komt toch in een nieuw gezin waar iedereen zijn eigen spulletjes al heeft. Ga er nog even over nandenken…

quote:
Ja ik dacht ook aan iets echt voor hemzelf. Hij komt toch in een nieuw gezin waar iedereen zijn eigen spulletjes al heeft. Ga er nog even over nandenken...

Zo dacht ik er ook over. Een foto of plakboek is dan ook leuk om bv andere dingen in te plakken van voor dit gezin. Je gaat niet zomaar naar een pleeggezin, dus daarom misschien juist leuk. Maar een vriendenboekje bv is ook leuk, daar kunnen de nieuwe kinderen die hij nu gaat leren kennen, ook in schrijven.
Hij is ook op een leeftijd dat hij zelf gaat schrijven, dus een mooie pen zal hij ook misschien ook tof vinden.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 17 Sep 2009 07:56:33

Of iets van een knuffel of zo. Waarschijnlijk heeft ie een knuffel, maar vaak zijn knuffels zo ie zo fijn voor deze kinderen.

Groetjes,

Michèle

Iets van een vriendenboekje…

Een pleegkindje van vrienden van ons had last van nachtmarries heb ik een droomvanger voor gekocht, vond ie geweldig en het hielp ook nog

gr Tries

oja wat een goed iedee!
denk dat ik maar een vriendenboekje ga halen dan! Kunnen zijn nieuwe vriendjes in schrijven!

bedankt

Groetjes Gytha

haha vannacht in bed (ja…ikkeben houdt je bezig ) dacht ik ook aan een vriendenboekje…alle nieuwe mensen die hij gaat ontmoeten in zijn nieuwe thuis en misschien op school en in de buurt kunnen daarin schrijven. Allemaal nieuwe vriendjes.
Dus ik een super leuk cadeau en dat van een eigen pen vind ik ook wel een leuk idee!

Leuk idee inderdaad dat vriendenboekje. En dan meteen Lieke en Mirte erin laten schrijven voordat je het inpakt! Ziet-ie meteen dat-ie 2 nieuwe vriendinnetjes heeft in zijn nieuwe omgeving.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 17 Sep 2009 13:12:32

hey dat is een goeie! sje

ja die schrijf ik er als eerste in hahaha

Groetjes Gytha