Tips bij tanden-ellende?

Hallo allemaal,

Nou de tandenfee heeft ons helemaal in haar greep hoor… maar niet om tandjes op te halen maar om ze te brengen en dat gaat helemaal niet zo gemakkelijk…
Onder heeft onze zoon inmiddels 3 tanden zonder problemen gekregen maar nu krijgt hij er maarliefst 4 tanden tegelijk boven en hij heeft er veel last van. Ik mag er niet naar kijken want dan is het al ruzie… wie o wie heeft er tips die het leed dat tanden heet kan verzachten???

Groetjes Kim

Bijtring (zo’n ding wat in de koelkast of de vriezer moet), dentinox-druppeltjes, chamodent-druppeltjes. En aangezien het gewoon pijn doet: lekker paracetamol geven! Niks mis mee! Dan kan-ie ook gewoon lekker eten en drinken en houdt-ie zijn weerstand op peil. Anders heb je er straks nog een verkoudheid of een griep bij ook en dat wil je niet voor die kleine man.

Sterkte ermee.

Groetekes, Sje

Bedankt Sje.
De bijtringen laat hij op het moment helemaal links liggen. Ga vanmiddag denk maar toch de druppeltjes halen, hopelijk werken ze ook nog

Ik moet eerlijk zeggen dat die dentinox-dingen hier niks leken te doen. Mijn zus gebruikt chamodent voor haar zoontje en dat werkt blijkbaar beter.

Groetekes, Sje

Chamodent is homeopatisch, Dentinox niet. Als je dentinox haalt, hou er rekening mee dat je het opsmeert en dan niet meteen erna iets laat eten of drinken. Dan spoelt het er weer af en kan het z’n werk niet doen. Dus even een half uurtje wachten na het opsmeren.

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Bij Hylke werkte Chamodent ook prima.
Voor Jitse hebben we het ook alvast in huis gehaald.

M.

Hier ook chamodent en pcm …