Misschien niet echt de plek voor een geweldige leestip, maar het is echt een aanrader hoor: Ik heb het over het nieuwe boek van Daphne Deckers:"De geboorte van een gezin"Ik heb het in een ruk uitgelezen, en kwam geregeld niet meer bij van het lachen. Haar eerste boek :"de geboorte van een moeder"was ook erg leuk, maar dit… nou, eigenlijk zou elke moeder het gewoon moeten lezen, dolkomisch!!!
Tip:
Ik heb dit boek niet, zal het zeker eens lezen. Ik moest ook zo lachen om Dagboek van Bridget Jones. Deel 2 heb ik ook hier, ook lachen. En het boek “Mam eten we vanavond pannenlapjes” is ook een aanrader. Dat zijn alleen maar uitspraken van kinderen. Hahahahaha wat je dan leest joh! Echt leuk! En uiteraard alle boeken van Harry Potter en weet ik veel wat al niet meer! Ben jij ook een boekenwurmpje?? Ikke wel hoor, probeer er ook echt tijd voor te maken, ach ik lees snel, dus het lukt nog aardig. Ik “hoor” het wel van je.
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
o, heerlijk, nog een boekenwurm. En inderdaad, alle boeken die je beschreef heb ik ook verslonden. Ik ben werkelijk van alle categorieen.Pas nog heb ik me vol overgave gestort op de boeken over kinderen, als echte kinderboeken. Jawel, die van Potter natuurlijk, maar alle boeken van Roald Dahl ook… Enne, Tolkien is een grote favoriet (Al Voooor de film hoor) en Stephan King, Ben nu bezig met Tami Hoag, tot stof vergaan…(thriller)lekker eng!!! Leuk, houden we elkaar op de hoogte van leuke boeken!!! Enne, zelf schrijf ik ook. Doe nu weer een cursus creatief schrijven, heerlijk…
Gewijzigd door - Corrine op 02 Dec 2002 22:53:22
He wat leuk zeg. Ik heb hier heel veel SK boeken!! En films ook trouwens, maar ja de boeken zijn beter he. Van die enorme pillen, tot snel weg lees boekkies. Van Roald Dahl heb ik dat boek “Alle verhalen van Roald Dahl”, zo lekker vaag altijd haha. Tolkien, oh schaam mij diep, heb ik nog niet gelezen, heb het ook niet hoor. Ik ben nu ff een Agatha Christie aan het lezen,die van mijn zus is (net zo wurm als ik). Ik heb zelfs “Alleen op de Wereld” van Hector Malot hier liggen. Uiteraard wel het dikke originele boek. Heerlijk boek. Blijf brullen… Ik heb meerdere boekjes over (grappige verhalen) zwangerschappen, kinderen en vader/moederschap. UIteraard veel kinderboeken. Ken je de reeks Pitty op de kostschool? Zijn van die oude meisjes boeken, maar die blijven leuk om te lezen. Ik heb de nieuwe Pinkeltjes ook. De oude zijn weer bij mijn zus, dus tja, moest ik de nieuwe maar bestellen. En verder, tja van alles. Van humor tot drama en van relaxed tot super eng!
Leuk hoor. Oh ja, ik weet natuurlijk niet wat jij van Astrid Lindgren vindt, maar het boek met Alle verhalen van haar, is een typische winter/kerst aanrader. Zeker om voor te lezen! Iets wat hier gedaan MOET worden met het slapen gaan aan Veronica. En natuurlijk de Annie MG Schmidt boeken. Hebben we een paar van. Ik heb ff een stop gezet op het kopen van alle boeken, boekenkast raakt heftig vol. Trouwens, die hebben een prominente plek hier. Hahahaha, weliswaar achter voile gordijnen, maar erg mooi weggewerkt, krijg alleen maar complimenten. Ben ik trots op, erg he? Hahahaha.
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo