Tip voor pigmentvlekken

hallo

even geen vraag over de kindjes maar voor mezelf heb namelijk last van een zwangerschapsmasker/pigmentvlekken mijn zoontje is al 14 maanden
nu moet ik elke dag zonnebrand op mn gezich smeren met faktor 50/60
bah elke dag die smerige vette zooi op mn gezicht en de zon veel vermijden
heeft iemand tips of ervaring hiermee
Kan ik bv de zonnebrand door mn dagcreme doen???

hoi
er bestaan wel dagcreme’s met uv bescherming , maar dat is geen 50/60 volgens mij veel lager
wat een vervelend probleem zeg , gaat dat niet meer weg dan??

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 6 mnd

het kan wel minder worden dus dat hopen we maar

Het kan zelfs weg gaan, ik had het ook na de zwangerschap van Milan, maar nu is het weg…

Groetjes Nathalie & Co

Smeren, smeren, smeren als de zon schijnt.
Ik heb op mijn voorhoofd een pigmentplek en daarvoor ben ik onder behandeling bij de dermatoloog maar die kan er verder ook niets aan doen dan elk jaar nakijken of ie niet veranderd is.

Hij zei als de zon ook maar een beetje schijnt moet ik om de 2 uur mijn gezicht insmeren, doe ik dat niet dan prikkel ik die pigmentplek en dan wordt ie nog donkerder.
Verder heeft hij oil of olaz geadviseerd.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

de dagcreme van oil of olaz??? en waarom moet je het na laten kijken dan???

Omdat ik die plek al sinds mijn geboorte heb, maar toen was die wit.
In de loop der tijd is de plek bruin geworden en nu na 2 zwangerschappen lijkt het net een bruine-blauwe plek.
Omdat de plek zo veranderd moet het goed in de gaten worden gehouden.

Ik heb 2 soorten van oil of olaz gekocht. De dagcreme van Definity, dat is tegen ouderdomsvlekken en pigmentvlekken en de nachtcreme van Regenerist, dat is tegen rimpels en zo.
Dat laatste had de dermatoloog voorgeschreven.
Maar neem wel je portomonee mee want ik was voor 2 potjes 45 euro kwijt.
Of het helpt weet ik nog niet want ik heb het pas maandag gehaald.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Ik kreeg enkele jaren voor mijn eerste zwangerschap al pigmentvlekken rond mijn wenkbrauwen en lippen en ook een lichte vlek tussen mijn wenkbrauwen.
Ik heb van alles geprobeerd, foliumzuur slikken, hoge zonnefactor in dagcreme, speciale pigmentcreme van Nivea, maar helaas, ik ben veroordeeld tot pigmentvlekken op voorhoofd, puntje van mijn neus, puntje van mijn kin en wangen. Naar gezicht op foto;s omdat ze best opvallen…

Als de gouden tip volgt, hoor ik het graag.