Tip luier snachts

hoi dames, ik heb hier een klein nachtpissebedje!
al een week kunnen de luiers het niet meer aan ! ze zijn niet te klein want ik heb nu ookal een maat groter geprobeerd, maar nog steeds loopt ie snachts over …
we gebruiken pampers, hebben jullie een idee over luiers die nog meer aankunnen want ze plast nu eenmaal veel snachts…
(mogen ook broekkies zijn dat maakt nie veel uit ) als ze het maaar aankunnen…
want haar verschonen om 7 uur , bedoel pyama uit , en een nwe aan, da’s echt geen doen natuurlijk !

iemand tips ?

Pippy is geboren 17.07.2009

De Nature luiers verkrijgbaar bij de Etos kunnen heel veel aan. Die gebruiken wij sinds kort en hij is niet meer doorgelekt.

22-12-2009 colin geboren

Hier de kruidvat 4+ luiers snachts, bijna nooit problemen mee en ik kan ze echt aanraden. Ze voelen wat stugger dan pampers, maar als je daar eenmaal aan gewend bent is het verder een super luier voor de nacht!

mama1980

Ik gebruikte op een gegeven moment voor de nacht luiers 1 maat groter dan ze overdag droegen en dat ging goed.

Groetekes, Sje

Ik heb hier de Huggies, die kunnen liters dragen zonder te lekken!

Hier gebruik ik altijd de luiers van kruidvat. Rens lekt nooit door en die plast 's nachts ook altijd flink. Pampers lekken hier ook door.

groetjes Ramona

hey dames, thanks voor de tips, hahaha ja dat kraamverband was mij ook al te binnen geschoten alleen heb ik me kraamdoos naar een adresje gebracht, voor kenia !

maar ik heb gisteren inderdaad van de kruidvat gehaald, en die kleine was nog helemaal droog vanmorgen !

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier huggies en overdag is het 4+ en snachts is het maat 5.
Krijgt ie rond 19.00 aan en smorgens wil hij (in het weekend) nog wel eens tot 9 uur/ half 10 erin lopen en is de pamper zeiknat maar Aaron en zijn Pyama droog!

Gr, Danielle

Wat grappig bart is ook geboren op 17-7-2009

Maar dat terzijde hier ook een nachtplasser en we zijn direct overgegaan op maat 5, in dit geval van kruidvat deze had ik al liggen maar ze zijn bijna op en dan probeer ik de pampers voor de nacht. Overdag zijn de de maatje 4 nog aan het opmaken van pampers en dit is ook nog steeds voldoende