Time out

zo he ik kreeg vandaag een time out van de kleine man,

we waren effe boodshappen doen en meneer wou vla de gele en de bruine dus ik zeg neem allleen de bruine en de gele volgende keer , anders kan ik het toch weggooien.

zegt meneer doodleuk wil jij een time out ?? ik wil ook de gele!!

hahaha uiteindelijk heeft hij alleen de bruine meegenomen dus mama heeft weer een overwinning behaalt, maar hij was wel erg komisch

before you judge me, try hard to love me

Haha geweldig.
Zo boog Job zich laatst over mijn chagerijnige man in bed:

Papa, ik moet even wat met jou afspreken, jij moet niet zo boos doen.

Whaha voor een net 3 jarige al een hele zin

Oh zo vraagt morgan als ik mopper ga je lekker?? Dat zeg ik ook altijd tegen pappa of haar als ze mopperen. En als de katten druk zijn staat ze midden in de kamer met 1 vinge in de lucht en roept hard moet ik boos worden???

Groetjes,

Michèle

Hahahahahaha

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Wat lollig!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hahaha! Wat grappig! Ik zou echt helemaal krom liggen in de winkel!
Sowieso al die uitspraken van kinderen, heerlijk…
Ik kan niet wachten tot het bij Luka zover is, ik denk dat we een flinke spiegel voor krijgen…

Wat Luka nu wel al doet is de kat corrigeren. De kat gebruikt onze rotan stoel als krabpaal, terwijl er bomen genoeg in buurt zijn! Ik, en mijn man, roepen altijd:" Levi, uuhh!!!" Dus wat doet Luka sinds een week? Zodra Levi, de kat, op de leuning van die stoel gaat zitten roept Luka al:" Evi, uh!" Echt grappig!
Bij mijn ouders doet hij dat als de hond, Hunter, gaat blaffen. Dan is het:“Unte, uh!”

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Ik zeg ook altijd tegen de kat als ie door het huis heen raast: Heb je weer je gekke 5 minuten?! En laatst zegt Nikki toen Lisa heel druk was: Mam, Lisa heeft ff haar gekke 5 minuten hoor!