Tim zijn 2e zwemdiploma gehaald heeft

Jaja zo jong als ze zijn halen ze al zwemdiploma’s !!

Vanmorgen moest Tim afzwemmen voor baby en peuterzwemmen 2.

Hij moest hetvolgende doen:

• Zelf door het water lopen
  • Kopje onder
  • Door het water op rug en buik (natuurlijk vastgehouden door ouder)
  • Zelf spetteren met armen en benen

Hij is geslaagd en heeft een diploma en een balon gekregen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Goed zo Tim. Heel knap gedaan van jou hoor. Mamma en pappa zijn vast heel trots op je.

Jammer dat ze hier dat niet doen

Groetjes,

Michèle

Wat leuk!!!

Goed gedaan hoor Tim, knap van je!

Hihi, gisteren bij de creche een kleurplaat meegekregen die Erik had “ingekleurd”. Een beertje, alleen maar zwarte en gele krassen erdoorheen. En daar was ik al zo trots op, hangt op de koelkast. Ik kan dus wel nagaan hoe trots jij bent op waterrat Tim, met z’n 2 zwemdiploma’s!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

PROFICIAT Tim!! Dat heb jij eens goed gedaan… broertje Jurian is trots op je en zijn mama natuurlijk ook.

Als 2 diploma’s … ikke heb nog niks. Oh ja het kwijl en snotter diploma dus ook 2 en daar is mama ook trots op hoor!

Gewijzigd door - mini-boy op 15 Oct 2009 14:28:01

Wat goed zeg!! Wat leuk dat ze dat bij baby/peuterzwemmen doen.

Op naar nummer 3!

Zo heee wat ben jij een kanjer Tim, goed hoor.

Gefeliciteerd!!!

Vind jij ballonnen ook zo leuk?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bedankt voor jullie felicitaties, we zijn zeker trots op ons waterratje!

Wat leuk Mriek dat Erik een tekening heeft gemaakt. Logisch dat je daar supertrots op bent. Ik heb nog geen tekeningen van Tim gehad op de creche, wel allerlei knutsels waar zijn handjes dan met verf op staan.

Haha mini-boy die kwijldiploma’s hebben wij weer niet. Zie zie je maar iedereen is weer ergens anders goed in

Michelle, normaal vind hij balonnen erg leuk. Ook met zijn verjaardag kon hij er niet vanaf blijven en vond hij ze helemaal geweldig. Maar vandaag vond hij het helemaal niks. In het zwembad mocht hij een balon uitkiezen en dat vond hij niet leuk. Vanmiddag waren we in het dorp en toen kreeg hij in de winkel een balon en daar wilde hij ook niks van weten.

Groetjes,
Sandra

Soooooo Tim, wat ben jij goed zeg! Zelf door het water lopen! Dat vind ik nog het knapst! Ik durf wel kopje onder en kan ook goed met mijn benen en armen spetteren. Op mijn rug zwemmen vind ik niet zo leuk, wel ‘zwieren zwaaien’ op mijn buik. En ik vind ballonnen wél erg leuk, want die kun je met je handje weg slaan. Ik ben jaloers op jouw diploma!

X Eva (die erg trots op jou is)

Groetjes Rainbow, trotse mama

Super goed!
En lijkt me ook erg leuk om die kleine waterrat dan zo bezig te zien.
Liefs, Anne

Zo te lezen ben jij ook een waterrat Eva! Jammer dat je bij jullie niet voor diploma’s kan zwemmen.

Ik weet ook niet waarom ikke de balonnen donderdag zo eng vond. Ik heb wel vaker balonnen gezien en ook met mijn verjaardag. Die ging ik dan inderdaad wegslaan en dan heel hard lachen.

Knuffel,
Tim