Tim vanmiddag boos was

Jaja we konden er niet meer omheen. We wilde Tim voorlopig nog in zijn ledikant laten liggen, maar ja als hij eruit gaat klimmen dan ontkom je er niet aan. Dus hebben we vanmiddag zijn autobed van zolder gehaald en wat was hij er blij mee. Hij keek echt superblij en ging er meteen in liggen. Maar ja het was nog geen tijd om naar bed te gaan. Hij was echt boos dat hij eruit moest. Vanavond ging hij zonder problemen liggen en hij is heerlijk in slaap gevallen. Hoop dat dit zo blijft, want ik zag er stiekem best wel een beetje tegenop. Bang dat hij iedere keer zijn bed uit zou komen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Ha ha ha beter dat ze boos zijn als ze eruit moeten dan als ze erin moeten toch.

Groetjes,

Michèle

Wauw, wat goed! Haha, Erik was ook zo boos als hij z’n bed uit moest toen hij net z’n dekbedje had. Inmiddels is dat voorbij, dus dat zal bij Tim ook wel weer over gaan als de nieuwigheid ervan af is. Hoe ging het vannacht?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Het ging heel erg goed. Hij is keurig in zijn bedje blijven liggen. Vanmorgen werd hij om 8 uur wakker. Lekker liggen brabbelen en een kwartier later kwam hij wel zonder vragen zelf zijn bed uit lopen naar onze kamer. Normaal bleef hij in zijn ledikant liggen totdat wij hem eruit haalde. Hij vroeg er nooit om om uit zijn ledikant gehaald te worden. Maar goed nu kan hij er natuurlijk zelf uit.

Ik ben dus erg blij dat het zo goed is gegaan, want ik zag er echt wel tegenop. Maar goed we zijn er nog niet, wie weet dat het de aankomende nachten niet goed gaat. We zullen het zien.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

He elke goede nacht is er een en niet elk kindje gaat rommelen he

Groetjes,

Michèle

Wow top van Tim hoor

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat fijn dat het zo goed ging!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Haha, ik moet er wel een beetje om lachen

Maar, fijn dat het zo goed ging!
Hopen dat het zo blijft.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat super zeg! Het zal wel goed blijven gaan en je kunt altijd afspraken maken dat hij bijv. pas zijn kamer uit mag als het licht op de gang aan gaat/is. Dit hebben wij met ons zoontje ook afgesproken (is een paar weken jonger dan Tim). Vanmorgen maakte hij per ongeluk de fout door uit zijn kamer te komen terwijl het licht nog niet aan was. Maaaaaaaaar…hij kwam er zelf achter, ging weer terug naar zijn kamer en deed zijn deurtje weer dicht Ongemerkt heb ik toen even snel het licht aangedaan en een paar minuten later kwam hij bij ons: ‘jicht is nu aan, nu mag ik bij papa en mama komen!’

herkenbaar sandra, ik ben ook bang dat dat troublen wordt, elke keer uit bed komen en stieren! deurklink gaat in ieder geval omhoog dan
Fijn dat hij zo lekker heeft geslapen en… eigenlijk ook al vroeg hij het niet, vind ik het wel schattig dat hij naar jullie slaapkamer is gekomen!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat goed zeg van Tim! Ik ben hele benieuwd hoe Nora het tegen die tijd gaat doet. voorlopig blijft ze in haar ledikant liggen, heeft niet het idee dat ze eruit kan. Maar ik wil haar rond december wel in dr nieuwe kamer hebben en daar hoort dan (misschien niet direct) ook haar nieuwe bed bij.

Hopen dat het net zo soepel gaat als bij Tim!

liefs

Nou het blijft hier goed gaan, dus ik verwacht niet zoveel problemen meer. Zowel bij zijn middagslaap als s’avonds blijft hij er netjes in liggen. Vanmorgen was het weer 9 uur toen hij eruit kwam. Erg lekker dus, want papa en mama hebben deze week nog vrij. Zodra we even boven zijn roept hij slapen en klimt zijn bed in.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Oh wat leuk en fijn dat het zo goed gaat. Hier ligt meneer nog in een ledikant … durf het toch nog niet. Nu slaapt Levi wel door de nacht … maar we wachten nog even