op het potje gepoept en geplast heeft.
Tim taalt zelf niet naar het potje. Hij weet heel goed waar het voor is en als wij naar de wc gaan roept hij meteen mama plassen, of papa plassen. Uit zichzelf geeft hij niet aan dat hij op het potje of de wc wilt.
Om hem toch een beetje te helpen, maar niet te veel te pushen zetten wij hem zelf af en toe op het potje. Dat vind hij prima en na een paar minuten roept hij dan heel enthousiast Tim is klaar. Maar er zit nooit wat in het potje. Nu had ik hem vanmiddag voor zijn middagslaap weer even op het potje gezet. En ja hoor een plas en een poep. Hihi wat kun je dan supertrots zijn op je kleine man. Meteen dus samen het potje geleegd op de grote wc en dat vond hij erg mooi. Uit zichzelf ging hij zwaaien naar zijn poep en zei dag poep. Erg grappig dus.
Ik weet dat we het niet te veel moeten pushen, dus daarom zetten we hem er niet te vaak op. Maar ik zou het zo fijn vinden als het zinderlijk worden niet al te lang meer gaat duren. Straks komt natuurlijk onze 2e en dan is het al druk genoeg. Maar goed we wachten het gewoon af en meer dan een beetje helpen kunnen we niet doen.
Groetjes,
Sandra