Tim vandaag op de creche

gaat wennen op de peutergroep. Pff wat wordt mijn kleine man toch groot. Nu zit hij nog op de babygroep van 0 tot 2 jaar, maar nog even en hij gaat naar de peutergroep. Vanaf vandaag gaat hij daar wennen. Vandaag 3 uurtjes, morgen 5 uurtjes, volgende week dinsdag 7 uur en vanaf volgende week woensdag de hele dag.

Ik ben benieuwd hoe het gaat. Volgens de leidsters is hij er echt wel aan toe dus ik verwacht geen problemen. Maar het cliche is echt waar, wat gaat het hard !! Ik weet nog wel dat ik hem als kleine baby naar de creche bracht. En nu is hij gewoon alweer bijna 2 jaar.

Groetjes,
Sandra

Het gaat heel erg hard he Sandra.
Ik weet ook nog wel dat Noah geboren werd, en nu gaat ie alweer naar de peuterspeelzaal…

De tijd vliegt echt voorbij…

Geniet er maar van!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Oh spannend Sandra. Nog even en dan gaat Morgan inderdaad ook wennen. Nog maar 2 maanden en dan is zij ook alweer 2 jaar.

Groetjes,

Michèle

Spannend!!
En indd het gaat heel hard. Madelon wordt in augustus 20 en daar moet ik nog steeds aan wennen. En Dylano word al weer 2.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat spannend Sandra. Maar het gaat vast goed komen, aan Tim zal het niet liggen volgens mij. En idd: het gaat snel!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wauw, onze kleintjes worden groot!

Hoe is het gegaan vandaag?

liefs

En, hoe is het gegaan?
Vond hij het leuk tussen al die ‘grote’ kindjes?

Liefs, Anne

Het is ontzettend goed gegaan. Het was volgens de leidster alsof hij al heel lang op deze groep zat. Hij had het helemaal naar zijn zin, dus dat was fijn om te horen. Hij zou eigenlijk maar 3 uurtjes gaan, maar het ging zo goed dat hij daarna nog met de peuters mee naar buiten is gegaan totdat ze een broodje gingen eten. Toen ging hij weer terug naar zijn eigen groep.

Groetjes,
Sandra

Goed zo Tim! Zucht…het gaat inderdaad snel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat fijn dat het zo goed is gegaan!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat goed zeg! Echt super leuk!

Wat fijn!!
Goed van Tim dat hij het zo lekker deed

Liefs, Anne

Fijn dat het goed gegaan is. Is toch weer een opluchting.

Liefs Michelle

Vorige week had ik verteld dat het zo goed ging met Tim op de creche. Vorige week dinsdag was de 1e keer en woensdag zou hij voor de 2e keer gaan wennen. Helaas is de woensdag niet doorgegaan, omdat er 1 leidster ziek was en er geen invalkracht was. De groep was anders te groot, dus is hij bij de baby’s gebleven. Maar zeiden ze dat is niet erg, want het ging dinsdag hardstikke goed. Gisteren ging hij dus voor de 3e keer wennen (wat dus de 2e keer was, vanwege de woensdag die niet doorging) en dan voor 7 uurtjes. Bijna de hele dag dus en dat is weer heel goed gegaan. Alleen toen hij thuiskwam ging het helemaal mis. Tim is niet vatbaar voor prikkels, maar toen hij thuiskwam heeft hij erg veel gehuild. Vond het zo sneu om te zien, want er was verder niets aan de hand. Denk dus toch dat het even te heftig is geweest bijna de hele dag bij de peuters. Toen hij naar bed ging was hij gelukkig wel rustig en hebben we hem niet meer gehoord. Hij sliep wel weer pas om half 10. Ben dus benieuwd hoe het vanavond thuisgaat, want vandaag gaat hij voor het eerst een hele dag.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ach gos, die lieverd. Hij moet blijkbaar toch wel heel erg wennen aan alle nieuwe indrukken. Logisch, zal hopelijk vandaag beter zijn gegaan! Erik is ook vaak huilerig na een kdv-dag, wij zijn niet anders gewend Maar ik hoop dat Tim er geen last van blijft houden!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

ja het gaat snel he meid… he… pff ik zit me alweer druk te maken ook dat rico dadelijk naar de peuterschool gaat. voor het eerst is ie dan weg van ons zeg maar… wel heftig maarja het moet toch… ze groeien alleen zo hard en ze worden al zo snel "groot"
ik ben benieuwd hoe het gaat met tim daar!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

oh trouwens Sandra, je moet je ticker aanpassen… haha OP naar de 3e verjaardag

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ach goss.
Is het vandaag beter gegaan thuis?

Liefs Michelle

Gelukkig is het vandaag wel goed gegaan. Vond het echt zo sneu voor hem gisteren. Hij moest echt heel hard huilen. Maar goed vandaag ging het zoals altijd en was er niks aan de hand. Hij is voor het eerst de hele dag geweest en gelukkig ging dat ook goed. Haha moet er wel aan wennen dat ik hem nu in een ander lokaal moet ophalen.

Inge, bedankt voor de oplettendheid, maar mijn ticker heb ik al aangepast. Alleen toen ik dit topic aanmaakte was Tim nog geen 2 jaar, dus zie je bovenin dit topic nog mijn oude ticker.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker