Gefeliciteerd, officieel een kleuter nu Tim Eeen fijne dag samen met papa, mama en Daan!
Liefs Michelle
Gefeliciteerd, officieel een kleuter nu Tim Eeen fijne dag samen met papa, mama en Daan!
Liefs Michelle
Net op FB al gereageerd maar hier ook graag nog een x.
Van Harte met Tim zijn verjaardag…4 jaar…poeh…
Gr, Danielle
hiep hiep hoera!
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Van harte gefeliciteerd!!! idd een Kleuter al! ik zei op fb al hele mijlpaal, naar de basisschool… leuk zeg! geniet er lekker van! liefs en knuffels van ons!
Hoera, Tim is 4! Wat ben je al groot nu! Veel plezier vandaag met papa, mama em Daan!
Groetjes Rainbow
Ook hier van harte gefeliciteerd!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Gefeliciteerd Tim met je vierde verjaardag! Hopelijk heb je een fijne dag gehad.
Groetjs Nancy
Gefeliciteerd met je 4e verjaardag, je hebt wel mooi lekker weer op je verjaardag
Groetjes Corina
Gefeliciteerd!! Hopelijk hebben jullie een gezellige dag gehad en is Tim al lekker verwend, met vooral mooi weer
Liefs, Anne
Bedankt iedereen voor de felicitaties.
We zitten nog in Frankrijk, dus mooi weer had hij in ieder geval op zijn verjaardag
Zijn lekker uit eten geweest en verder hebben we er nog weinig aan gedaan. We rijden morgen terug naar huis en vieren zaterdag zijn verjaardag.
Groetjes,
Sandra
Dat overkomt niet iedereen… Jarig in frankrijk!
Proficiat grote vent… Zaterdag mooi weer, dus buiten feest!