kerk heeft gezeten.
Wat ben ik trots op mijn mannetje. Mijn schoonzusje deed belijdenis en wilde graag dat wij hierbij waren. Mijn schoonouders wonen op ruim 1 uur rijden van ons, dus we zaten al om 08.00 uur in de auto. Bij de kerk is een creche, dus daar zou Tim heen gaan. De buurvrouw van mijn schoonouders zou op Daan passen.
We hadden verwacht dat Tim de creche heel leuk zou vinden. Hij gaat thuis ook 1 dag per week naar de creche en vind dit helemaal leuk. Toen we hem brachten ging hij meteen met het speelgoed spelen. Wij even gesproken met de vrouw die op alle kinderen zou passen tijdens de dienst en toen liepen we na Tim gedag gezegd te hebben weg. Nou daar was hij het niet mee eens en ging heel hard huilen, terwijl hij dit niet doet bij de creche hier. Maar goed wij wilde weglopen, want je hoort vaak dat het al snel weer over is. Maar mijn schoonvader die ook mee was vond dit zielig en liep meteen terug. Hij tilde hem op en zei we nemen hem gewoon mee de kerk in.
Dus Tim de kerk in, terwijl we helemaal geen speelgoed of iets voor hem mee hadden. De dienst duurde zoals ik al zei 1,5 uur en hij heeft al die tijd keurig bij ons stil gezeten en geen moment gezeurt of iets. Op het einde begon hij af en toe iets hardop te zeggen, maar niet heel hard. Haha ik zat niet echt lekker want dacht stel dat hij het ineens zat is. Ja dan zit je in een kerk. Maar goed gelukkig is dit niet gebeurd. Hihi na afloop kregen we van iedereen complimenten over hoe lief hij bij ons zat.
Groetjes,
Sandra