4 jarige maakt.
Sorry, maar ik wilde even de trotse moeder uithangen. Met kerst had ik een gewone puzzel voor Tim gekocht, omdat hij die houten puzzels echt met 2 vingers in zijn neus maakte. Of het er nu een was die hij nog nooit gedaan had of al tig keer. Met kerst dus een gewone Bob de Bouwer puzzel gekocht. Was eigenlijk voor 3+ maar goed ik dacht ik probeer het gewoon. Waren 4 puzzels, eentje van 6, 9, 12 en 16 stukjes. Nou dat ging hem meteen goed af. Hij had in het begin een beetje hulp nodig, maar binnen een week maakte hij die alle 4 zelf. Hij bleef de puzzels wel maken, maar het ging zo makkelijk dat ik gisteren maar weer eens naar de speelgoedwinkel ben geweest.
Heb een puzzeldoos van Cars gekocht. Hier zitten 4 puzzels in van 9, 12, 16 en 20 stukjes. Zien er ook een stuk moeilijker uit dan die van de puzzel van Bob. Gisteren maakte hij de 1e 3 helemaal zonder hulp en de 4e met een beetje hulp. Maar vandaag maakt hij ze dus al helemaal alleen. En dat terwijl dit puzzels zijn vanaf 4 jaar. Ook had ik een Winnie de Pooh puzzel gekocht die bestaat uit 24 stukjes. Ook die maakt hij al helemaal zelf. Vind het echt zo leuk om te zien hoe hij zo lief aan zijn tafeltje aan het puzzelen is. En dat terwijl ze naar mijn mening best moeilijk zijn.
Groetjes,
Sandra