...Tim, Jesse, Seth en Erik

morgen samen gaan spelen? We zouden in december al afspreken, maar dat moesten we op het laatste moment cancellen vanwege de sneeuw. Nu kan het dan doorgaan (Seth is gelukkig weer beter) en gaan ze morgen lekker in een overdekt speelparadijs los met z’n vieren. Hopelijk kunnen de mama’s even kletsen

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Aaahh wat leuk!! Ik denk dat ze zich super zullen vermaken morgen, het wordt niet voor niets natuurlijk een speel paradijs genoemd!! hahahahaha En idd, lekker even bij kletsen!! Heel veel plezier morgen!! En laten jullie de foto’s nog even zien hier?

liefs woezel

Doen we

Liefs

Gezellig!!!

Yep, de camera is opgeladen, dus de foto’s volgen ook wat mij betreft zeker!

Groetjes,
M

Ook wij hebben er heel veel zin in en zullen jullie zeker laten weten hoe het geweest is.

Groetjes,
Sandra

Heel veel plezier!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat ontzettend gaaf!! Waar zo’n forum toch al niet goed voor is he
Heeeeeel veel plezier!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Wat leuk zeg!!!
Ben benieuwd naar de foto`s :smiley:

Veel plezier!

Liefs, Melanie

We zijn weer thuis! Het was heel gezellig. Seth, Jesse, Tim en Erik hebben zich prima vermaakt. De mama’s konden gelukkig ook lekker kletsen. Iets minder: Erik kreeg twee enorme doorlek-poepluiers, dus heb 2 rompers moeten verschonen. Ik had er maar eentje mee, dus met dank aan Sandra (die een romper van Tim gaf) kon Erik toch warm in de kleren blijven

Een paar foto’s:

Seth en Erik

Tim en Erik

Seth, Erik en Jesse

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/7MuGp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 15 Jan 2011 17:03:19

Gewijzigd door - Mriek op 15 Jan 2011 17:03:33

wat ee leuke foto’s!!! Super dat jullie het naar je zin hadden, en dat de kinderen zich zo goed vermaakt hebben!! Wel vervelend van die poepluiers, maar wel weer handig dat Sandra een extra romper bij had!!

liefs woezel

Is dat DE ballenbak op die foto~!
Had Erik krampen of wat?..sneu dat ie met dunne derrie zat maar aan de fotoos te zien heeft ie toch genoten!

Gr, Danielle

Leuk dat het zo gezellig was Leuke foto’s!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Het ziet er super gezellig uit! Leuke foto’s ook.
Kenden jullie elkaar al van voor het forum?
Leuk om zo af te spreken!
Misschien een keer een ikkeben-dag organiseren?

Het was zeker een hele leuke dag. Enne wat de poepluiers van Erik betreft, ik denk dat daar iets van een virus heerste. Want eenmaal thuis had Tim een diaree luier en een paar uur later Jesse ook.

We kennen elkaar van het forum marmama, dus dat is idd erg leuk.

Ik zal ook snel even wat foto’s plaatsen.

Groetjes,
Sandra

Oh, echt Sandra? Goh, wat kan dat dan geweest zijn? Want eenmaal thuis heeft Erik geen poepluier meer gehad. Hoe is het met Tim? Niet ziek geworden? Erik was blijkbaar zo moe van gisteren en de weinige slaap dat hij vanmorgen rond 8.45 uur wakker werd! Hoe hebben Jesse, Seth en Tim geslapen?

@Danielle, Erik had geen krampen hoor. Hij was er niet ziek van, gelukkig.

We kennen elkaar via het forum. Hartstikke leuk. Over een ikkeben-dag is al wel eens gesproken, maar dat komt er tot nu toe niet van. Weet ook niet of mij dat hele massale zou aanspreken; zoals gisteren met z’n vieren is al druk genoeg Ik bedoel: dan heb je al amper tijd met iedereen even te kletsen. In een grotere groep zal dat natuurlijk nog minder zijn.

Groetjes,
M

Wat super dat Erik zo lang heeft uitgeslapen vanmorgen. Dat is idd voor zijn doen echt heel lang. Hihi dat wordt voor jullie toch vaker naar een speelparadijs

Tim werd vanmorgen om 09.00 uur wakker, dus erg lekker. Hij heeft gelukkig na die ene diaree luier ook niks meer gehad. Blijft toch raar dat ze er allemaal (behalve Seth) een gehad hebben.

Groetjes,
Sandra

Misschien trouwens wel van die vieze pannekoek

Groetjes,
Sandra

Haha, Seth heeft inderdaad geen diarree gehad.
Wel was hij echt ontzettend moe vandaag, dus hij ligt weer lekker te slapen.
Hij was om half 8 wakker, wel wat later dan normaal, maar hij had nog wel wat meer slaap kunnen gebruiken.

Het was echt gezellig

Liefs, Anne

[img]http://lb3f.lilypie.com/fIPep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

Maar Seth had toch ook die pannenkoek? En Erik had voor het eten al z’n eerste derrieluier gehad, dus het lijkt me niet. Maar wat het wel was, geen idee.

Foto’s op jullie hyves, dames!

Groetjes,
M