Tim is uit bed gevallen

Ik voel me zo verschrikkelijk rot. Ik laat Tim nooit ergens alleen liggen waar hij naar beneden kan vallen. En nu is het toch gebeurd. Zo ontzettend stom van me. We gingen vanmorgen naar babyzwemmen. Ik sta met Tim in mijn handen om naar beneden te gaan. Vergeet ik iets, dus ik leg Tim even op ons bed neer ipv in zijn eigen bed. Sta ik in de badkamer hoor ik een harde boem. Dacht dat mijn hart stilstond. Ik ren naar onze kamer en ja hoor, ligt Tim huilend op de grond. Dus ik begon mee te huilen heb hem opgepakt en getroost. Hij heeft maar een minuutje gehuild ofzo en toen was het over. Maar ik voel me zo verschrikkelijk schuldig. Ik had ook helemaal geen zin meer om te gaan zwemmen. Maar had meteen mijn man gebeld die vond dat ik toch moest gaan. Hij zei dat baby’s wel wat kunnen hebben. Weten jullie of hij hier wat aan kan overhouden? Hij lag op zijn rug op de grond en het bed is 60 cm hoog. We zijn toch gaan zwemmen en Tim vond het helemaal leuk. Nu ligt hij lekker te slapen, dus het lijkt erop alsof hij nergens last van heeft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

oh meis toch de angst van elke moeder…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

oh ik tikte te snel op enter

Denk niet dat hij er iets aan over heeft gehouden… maar houdt hem in de gaten. Laat hem niet langer dan anders slapen … denk het niet maar hersenschuddinkje zou kunnen… Zolang Tim nu vrolijk is en goed in zijn velletje is het alleen mama die zich zorgen maakt…

Goed dat hij gelijk huilde en … jouw overkomt dit niet zomaar meer!

Ik ben toen Morgan 3 maanden was met haar van de trap afgelazerd. Of eigenlijk zeg ik het verkeerd ik struikelde van vermoeidheid over de bovenste tree toen ik naar boven ging met haar. Ik had mijn hand onder haar hoofd, maar deze raakte wel de grond. Morgan en ik stonden beide te gieren van het huilen, zij maar 1 minuutje en toen keek ze eerst verbaasd en toen begon ze te lachen waarschijnlijk om mijn uithalen, maar goed ze heeft er niks aan over gehouden, ze was alleen geschrokken, ik zou me niet zo’n zorgen maken. Zou hij pijn hebben had je dat al gemerkt en bij een eventuele hersenschudding gaan ze overgeven, maar zo te horen doet ie dat allemaal niet. Dus geen zorgen, maar ik snap dat je je schuldig voelt dat deed ik ook.

Groetjes,

Michèle

Oh wat rot, ik zou hem gewoon heel goed in de gaten houden en als je denkt dat hij toch wat anders is dan normaal even de huisarts bellen. Maar ik denk wel dat je vriend gelijk heeft en dat ze wel wat kunnen hebben. Desondanks ben je natuurlijk heel erg geschrokken, sterkte hoor en dapper dat je het durft te delen hier.

Bedankt voor jullie lieve reacties. Pff als ik dit zo lees lopen de tranen weer over mijn wangen. Voel me gewoon zo schuldig. Maar goed dit zal me idd niet snel meer gebeuren. Dit is de 1e keer dat ik hem even alleen gelaten heb. Als ik na het luierverschonen mijn handen ga wassen leg ik hem altijd even in zijn bedje. En laat hem nooit alleen op de commode. Maar ja zal je zien dat het net gebeurd als je het een keer niet in de gaten houd. Ik houd hem vandaag goed in de gaten. Tot nu toe lijkt er niets aan de hand en denk ik dat ik het meeste geschrokken ben. Hij heeft even kort gehuild en daarna weer net zo vrolijk als anders. En ook met zwemmen had hij het goed naar zijn zin. Maar misschien dat de pijn later komt ik weet het niet. Lijkt me toch dat het hoofdje en zijn rug een flinke klap krijgt.

Groetjes,
Sandra

kinderen zijn extra flexibel … dus misschien heeft hij er weing of niks van gevoelt en was het huilen alleen van de schrik… net als mama’s huilen

Vreselijk! Knap dat je het durft toe te geven meid.

Als ik het zo lees denk ik niet dat Tim er iets aan heeft overgehouden, hij wist natuurlijk niet wat er ging komen en heeft zich dus ook niet schrap gezet. Iets wat wij volwassenen wel doen en daardoor benen breken en zo…gewoon goed in de gaten houden, maar het zal vast goedkomen.

Sterkte meid!

ow wat erg meis kan je emotie’s goed begrijpen idd wat iedereen al zegt gewoon ff opletten maar als ze echt pijn hebben laten ze dat meteen wel merken hoor en met hersenschudding worden ze ook erger moe en spugerig!
hoop dat het mee valt

stertke meis

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik heb Tim vandaag goed in de gaten gehouden, maar gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden. Hij was gewoon lekker vrolijk als altijd. Heeft goed gegeten en gedronken. En vanmiddag zijn we bij mijn oma langsgeweest en daar was hij ook lekker vrolijk. Ben dus helemaal blij dat hij er niets aan de hand is. Nu nog dat schuldgevoel kwijtraken, want dat lukt nog niet zo goed.

Groetjes,
Sandra

Ik weet het, dat duurt een paar dagen, ik liep twee dagen later nog te huilen geloof ik. Maar het slijt, maar ik ben extra voorzichtig met de trap nu. Gister toen ik zo wankel op mijn benen stond wilde morgan uit bed en naar beneden, maar ik durfde het niet aan dus pappa wakker gemaakt want ik wilde niet weer vallen met haar.

Groetjes,

Michèle