Tim (4 jaar) zei net tegen mij:
Mama … Lucas zegt dat hij een snoepje wil hebben …
Mag dat?
Dus ik zeg: Ohhh ja … kan hij al praten dan?
Ja … zei Tim
Hahahaha, vond het zo gaaf!
Tim (4 jaar) zei net tegen mij:
Mama … Lucas zegt dat hij een snoepje wil hebben …
Mag dat?
Dus ik zeg: Ohhh ja … kan hij al praten dan?
Ja … zei Tim
Hahahaha, vond het zo gaaf!
oud nieuws…
hoi jolanda! ik vind het hartstikke gezellig dat je voor de tweede of de derde keer met ons komt mee kletsen…
maar je verhaal ken ik al, dat heb je op een collega site al verteld op
Wo Dec 28, 2005 11:55 pm
Ook ben je hier niet nieuw, je bent hier al een keer eerder lid geweest.
ik vind het super dat mensen hier komen vertellen over hun kindjes en zeker jouw speciale kindje verdient aandacht maar let wel op dat je niet de grens over gaat.je doet nu net alsof we helemaal nieuw voor je zijn terwijl dat niet zo is.
Maar ik ben hier echt de vorige keer niet lang geweest hoor, tenminste niet dat ik weet
Zijn jullie echt niet in de war met iemand anders ?
Liefs Jolanda, Mama van Tim (4) en Lucas (1,5)
Mag ik je vragen wat je met deze zin bedoelt:
maar let wel op dat je niet de grens over gaat
quote:
oud nieuws...hoi jolanda! ik vind het hartstikke gezellig dat je voor de tweede of de derde keer met ons komt mee kletsen…
maar je verhaal ken ik al, dat heb je op een collega site al verteld op
Wo Dec 28, 2005 11:55 pmOok ben je hier niet nieuw, je bent hier al een keer eerder lid geweest.
ik vind het super dat mensen hier komen vertellen over hun kindjes en zeker jouw speciale kindje verdient aandacht maar let wel op dat je niet de grens over gaat.je doet nu net alsof we helemaal nieuw voor je zijn terwijl dat niet zo is.
quote:
Maar ik ben hier echt de vorige keer niet lang geweest hoor, tenminste niet dat ik weetZijn jullie echt niet in de war met iemand anders
?
Ik weet zo ongeveer 10000000000000 % zeker dat je hier al eerder een tijd meegekletst hebt hoor!
Zal ff kijken of ik je gebruikersnaam + berichtjes terug kan vinden.
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
jotilu1
En volgens mij daarvoor nog een keertje met een andere naam.
Maar ik ga nu lekker ff mijn boeffie naar school brengen
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
duidelijker kan niet, dit zijn jou kids toch??
Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)
quote:je zegt bij een ander topic dat je wel eerder bent gewwest!!
Ja ik ben hier eerder geweest, was toen de site kwijt geraakt, en vanmiddag vond ik hem ineens weer via via!
Gewijzigd door - 1977Dorien op 07 Mar 2006 10:32:02
quote:
Mag ik je vragen wat je met deze zin bedoelt:maar let wel op dat je niet de grens over gaat
'T is natuurlijk niet echt leuk als je net doet alsof je ons niet kent, nog nooit van ons gehoord hebt etc.
Ik weet niet wat Kim precies bedoeld met die zin, maar dit is gewoon hoe ik het zie…
Je kan toch ook gewoon zeggen: “hoi meiden hier ben ik weer”
Ik zie het probleem ff niet hoor…
Ja hoor, dat klopt inderdaad, maar ik was toen toch niet zolang hier O
Toen snapte ik niet zoveel van deze site en ben toen gestopt hier
Maar nu blijf ik wel gezellig hoor
Hoi jolanda en weer welkom
Kijk als jij natuurlijk in een ander topic zegt
quote:schept dat een hoop verwarring want je bent niet nieuw hier, je komt weer gezellig aanwaaien... geen probleem maar wees duidelijk, dan dan schept dat geen verwarring
Ja, ik ben nieuw hier. Heb vanmiddag deze site gevonden, erg leuk. Ik ben Jolanda, 34 jaar. Getrouwd met Eric en we hebben 2 kids, Tim van 4 jaar en Lucas is 1,5 jaar en hij heeft het downsyndroom, maar is verder gezond
Veel plezier op Ikkeben!
Tries