Tim in de winkelwagen

in slaap gevallen is. Ik ging vanmorgen boodschappen met hem doen en ineens uit het niets sliep hij in de winkelwagen. Hihi niet handig boodschappen doen dus, maar ik vond het vooral sneu voor hem. Hij heeft van gisterenavond half 8 tot vanmorgen 8 uur geslapen. Lang genoeg zou je dus denken, maar blijkbaar waren de kerstdagen toch erg vermoeiend voor hem. Hij werd niet wakker toen ik hem na het boodschappen doen de auto in tilde. En ook thuisgekomen werd hij er niet wakker van toen ik hem van de auto het huis in tilde. Ging nog bijna onderuit, maar gelukkig is het goed gegaan. Hij ligt nu met jas nog aan op de bank te slapen, want mijn rug trekt het niet hem nu naar boven te sjouwen. Hij slaapt alweer ruim een half uur, dus ben benieuwd wanneer hij wakker gaat worden.

Groetjes,
Sandra

Jeetje, haha. Wat hebben jullie dan allemaal voor vermoeiends uitgespookt met kerst? Is 'ie wakker inmiddels?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ach, arme schat, haha!
Ook hier was kerst best vermoeiend voor Seth, dus hij gaat er zometeen op tijd in!

Is hij inmiddels al wakker geworden?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Nee, hij slaapt nog steeds. 1e kerstdag hebben we s’ochtends eerst met zijn drietjes ontbeten en daarna naar de verjaardag van mijn beste vriendin. S’middags naar mijn oma en daarna lekker thuis gegeten. Gisteren lekker relaxed ochtendje met zijn drietjes en s’middags om 14.00 uur kwamen vrienden van ons met hun 2 kids. En die gingen s’avonds na het eten weg. Hihi hebben nog nooit zulke rustige kerstdagen gehad als dit jaar. Bewust een keer veel tijd met zijn drietjes doorgebracht. Want hoe gezellig familie ook is, je blijft racen en vliegen en bent nooit eens lekker thuis. We hebben dus de uitnodigingen van beide ouders eens afgeslagen. Dus dit jaar hadden we het anders gedaan en ook eens gezellig met vrienden.

Heb even 2 foto’s van hem gemaakt. Toen ik hem op de bank neerlegde kwam hij meteen overeind en ging zittend verder slapen.

Groetjes,
Sandra

Hihi, het ziet er wel komisch uit
Lekker om het even met z’n drieën te vieren!
Wij zijn wel 2 dagen de deur uit geweest, wat overigens wel een hoop troep thuis scheelt

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Och gossie wat een mannetje. Morgan was ook wel wat moeier maar niet zo moe. Gelukkig heb ik haar ook nog even gezien vanmorgen want ze wordt om 14.00 opgehaald voor een 2 daagse logeerpartij.

Groetjes,

Michèle

Haha, dat ziet er grappig uit! Lief ook. Dat zijn inderdaad rustige dagen geweest, fijn om het eens een keer anders te vieren. Wij zijn wel naar de familie geweest (1e kerstdag bij mijn ouders eten en 2e kerstdag bij m’n schoonmoeder), maar telkens na het slaapje gegaan en rond 19.00 uur weer naar huis. Dat was ook prima en relaxed.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ah wat lief zo!!! Nikki had daar ook wel eens de neiging toe, maar met Lisa heb ik het nog niet meegemaakt… Die slaapt heeeeeeeeeel af en toe in de wagen, maar verder alleen in bed! Maar als ze in slaap valt in de wagen slaapt ze ook gerust 1,5 uur Ziet er echt schattig uit zo hihi!

hahaha… ziet er lief uit … wat een lange kerel om te zien op de foto’s !!

och gerum!maar wel super schattig sandra!
en die dagen zijn ook hell voor kinderen. zoiezo de hele mnd december. al die drukte cadeau’s en dergelijke…
ik besef me nu ineens sandra… heb jij mij als laatst een mail gestuurd of ik jou?

Ik heb jou als laatste een mail gestuurd Inge, dus het is jouw beurt weer

Groetjes,
Sandra

ooh wat erg!!!
sorry meis alles gaat langs me af… ik leg het nog uit oke mail je zo even kort als ik tijd heb. doe mn best! papa doet rico zo in bad dan doe ik even kort mailen goed?
sorry nogmaals!