Tim gek is op zijn crocks

Ik vind crocks echt lelijke dingen, maar mijn man had al een paar keer gezegd, zullen we die voor Tim kopen. Dat is wel lekker makkelijk voor buiten. Ik had zoiets van ik vind ze lelijk en volgens mij laat hij ze nooit aan.

Loop ik vorige week langs de Intertoys, zie ik voor 4 eur blauwe crocks liggen met cars erop. Deze mama is dus toch gezwicht en heeft ze meegenomen. Nou het was idd een hele goede koop. Tim is er helemaal gek op en als hij ze ziet staan trekt hij ze meteen zelf aan.

Gisteren was ik alleen een beetje dom. Komen we van de creche thuis en Tim ziet zijn crocks. Hij pakt ze en zegt aandoen. Dus ik zeg doe ze maar aan, dat kan je toch zelf. Blijft hij maar zeggen gaat niet. Dus ik zeg nog ja hoor dat kan je wel zelf. Totdat hij naar zijn schoenen wijst die hij nog aanheeft. Deze domme mama was even vergeten dat hij natuurlijk zijn schoentjes nog aan had. Dus ik zijn schoenen uitgedaan en toen trok hij zelf met een blij gezicht zijn crocks aan.

Groetjes,
Sandra

Haha wat grappig dat hij ze zelf wilde aan doen, maar z’n schoen nog aanhad. Ik vind ze ook zo lelijk, maat voor snel in de tuin lijken ze me wel erg handig. Misschien moet ik er nog maar eens over nadenken.

Liefs

Morgan heeft klompen van dat materiaal. Dat kon ik beter verkroppen dan crocs. Wel lachen dat Tim er zo dol op is. Heeft hij net zo’n schoenentik als morgan of alleen met zijn crocs??

Groetjes,

Michèle

Ik vind ze ook lelijk…

Maar leuk dat Tim ze zo tof vindt. Bij kindjes staan ze wel leuker dan bij volwassenen, vind ik.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Das omdat de kindjes zo leuk zijn Mriek

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dat hij er zo blij mee is, Ik geloof dat iedereen ze lelijk vind, maar ook dat iedereen ze draagt Ik niet hoor

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Haha wij dragen ze zelf ook niet hoor Michelle. Maar ik moet zeggen dat ik deze wel erg schattig bij hem vind staan.

Nee, Michelle (haha de andere Michelle ) hij heeft het alleen met zijn crocks. Verder heeft hij geen schoenentic.

Groetjes,
Sandra

Oke dus Morgan gaat voorlopig alleen met dylano uit winkelen voor schoenen

Groetjes,

Michèle

foto…

Oewwww, ik HAAT Crocs ook al. Ben zelfs lid van de 'Intense haat tegen Crocs-hyve! Hahaha. Maar als Tim er thuis graag op loopt, waarom niet? En ik vind het superknap van hem dat hij je duidelijk maakte dat hij zijn Crocs niet aankon vanwege zijn andere schoenen. Slimmerikje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha dat denk ik wel Michelle.

Mini-boy ik heb ze nog niet op de foto staan. Ben morgen vrij, dus dan zal ik hem ermee op de foto zetten.

Groetjes,
Sandra

@Michèle, dat zal het zijn…

Ben ook lid van de intense haat tegen Crocs-hyve!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Joey heeft ook crocks, en ik was zelf ook echt anticrocks, maar ik ben gezwicht toen fc Twente kampioen kon worden (en dat ook werd, vast en zeker door Joey met zijn nieuwe Crocks) en ik fc Twente Crocks zag staan Ik moet zeggen dat ik ze voor kindjes best wel leuk vind nu, en handig zijn ze zeker! Joey komt er niet mee buiten, want dat vind ik niet zo mooi, maar voor thuis en achterthuis, echt ideaal! Hij houd ze ook aan in zijn zwembadje, want hij durft niet op blote voeten te lopen, en zeker nu hij ook een zandbak heeft ben ik erg blij met die dingen! Ik spoel ze 's avonds even af onder de kraan, en de volgende dag kan hij ze schoon weer aan!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Ik vind ze ook echt verschrikkelijk, en wij hebben geen tuin…
Genoeg redenen om ze niet te kopen

Wel hebben we van de week eindelijk open schoenen voor hem gekocht.
Maar wel een raar gezicht, omdat zijn ene voet veel groter is dan de andere…

Liefs, Anne

Hoeveel groter Anne?? Enne is dit bekend bij het cb of ha om het in de gaten te houden??

Groetjes,

Michèle

Oei, dat weet ik niet precies, maar toen we de eerste keer schoentjes kochten scheelde het 1 maat. Ik weet niet precies hoeveel het nu is, maar het is wel zichtbaar in zijn schoenen.

Ik ga trouwens volgende week weer naar het cb, dus zal het wel even aankaarten!

Liefs, Anne