Tim eindelijk eens

ei geproefd heeft!!

Je kunt hem de meest exotische dingen voorzetten, hij proeft alles. En nog veel fijner, hij lust ook alles (behalve sla). Het is een heerlijke eter, maar kaas en ei proeft hij nooit. Hij roept al van kleins af aan, vind ik niet lekker. Tot vanmorgen, ineens wilde hij ei op zijn brood. Papa dus zijn hard gekookte eitje afgestaan met het idee hij gaat het toch niet eten. Nou mooi wel, hij heeft de hele boterham op. Hihi ze kunnen je soms weer lekker verbazen!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Arme papa, weg ei
Goed van Tim dat hij het toch wou proberen, en ook nog opgegeten heeft

Liefs Michelle

ja soms kan hun smaak ineens veranderen … pippy hier is gek op boontjes, gekookt, gisteren had ik ze geroerbakt, zijn ze natuurlijk wat harder, nou no way he … zij heeft nooit geen spagetti geluste… en nu zit ze hier als lady en de vagebond met die sliertjes te sabbelen hahahaa

1 hoera’tje voor de eieren dief!

Pippy is geboren 17.07.2009

Jeetje wat een alleseter Goed hoor!
Sylvie heeft wel eens gekookt ei geproefd van papa maar ze vind het zo vies dat ze gaat kokhalzen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Haha…dat word voortaan meer eitjes koken dan!

Aaron eet wel kaas en eitjes maar die eet weer geen groente graag (wel weer sla

Haha…wij hebben weer een omgedraaide van die van jou!

Gr, Danielle

Rijst/bami/macarani/spaghetti…hoef ik niet te geven.

Fijn dat Tim zo goed eet! Eva is ook dol op eitjes! Maar hier dan weer weinig groente…ach, dat komt straks vast ook wel. Ze lustte nooit paprika en nu opeens wel! Gelukkig leren ze alles steeds beter eten en komt het met Tim en de eitjes ook wel goed. Kan me best voorstellen dat ei vies lijkt, aangezien ze zo glad zijn en dat wit raar aanvoelt in je mond. ja toch?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha, wat goed!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hihi, lekker! Hier ook altijd op zondagochtend een gekookt eitje bij het ontbijt Volgende week maar een eitje extra koken?

Meisje hier is juist gek op pittig eten! Als er maar veel knoflook en kruiden doorzitten is het al snel goed! Terwijl ik met gewoon aardappels en groente niet hoef aan te komen…
Zoonlief precies het tegenovergestelde…

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

hahaha jammieee!! Rico eet al heel lang ei en kaas??? lust ie geen kaas??? Daar is rico werkelijk verslaafd aan…overigens ook aan sla

@Daniele, grappig dat Aaron juist wel ei en kaas lust maar weer geen groente. Hihi dan heb ik het toch liever andersom Hij eet trouwens sinds kort wel een paar stukjes komkommer of tomaat. Hihi dan zegt hij lekker, maar trekt er een heel vies gezicht bij. Als wij sla eten krijgt hij altijd mex. mix. Dus doperwetjes met mais en paprika erin. Aangezien dat het enige is wat hij niet lust, geef ik hem dan wel iets anders. Blaadje sla ofzo eet hij echt niet.

@Inge, dat is juist het stomme. Hij zegt dat hij het niet lust, maar hij proeft het ook nooit. Terwijl ik het er niet raar uit vind zien ofzo. Nou ja ei misschien wel, maar kaas niet. Hij roept meteen al dat hij het niet lust. Terwijl hij juist verder alles proeft en ook lust.

@suzje, grappig dat je dochtertje wel pittig lust en groente met aardappels weer minder vind.

Ja, het is echt heerlijk zo’n alleseter. Weet nog goed dat hij net 1 jaar was geweest ofzo en papa roerbakgroente had gemaakt. Hij had alleen de verkeerde saus erdoor gedaan. Ik zat dus te eten met tussendoor flink wat slokken water en Tim at alles op alsof er niks aan de hand was.

Tja, we zijn wel erg verwent met zo’n goede eter. Alles schuift hij zo naar binnen, dus nooit klieren met eten. Alhoewel hij de laatste maand wel traag zijn ontbijt en middageten eet. Dat is wel lastig hoor, weet niet of hij echt geen trek heeft of dat hij aan het uitproberen is. Tussen de middag eet hij 2 boterhammen, 1 gezond en een met zoet beleg. Beide eet hij traag, ook de 2e. Maar goed hij eet het, maar je zit tussen de middag zo een half uur aan tafel. Terwijl fruit en avondeten er zo in gaat.

Groetjes,
Sandra