@Daniele, grappig dat Aaron juist wel ei en kaas lust maar weer geen groente. Hihi dan heb ik het toch liever andersom
Hij eet trouwens sinds kort wel een paar stukjes komkommer of tomaat. Hihi dan zegt hij lekker, maar trekt er een heel vies gezicht bij. Als wij sla eten krijgt hij altijd mex. mix. Dus doperwetjes met mais en paprika erin. Aangezien dat het enige is wat hij niet lust, geef ik hem dan wel iets anders. Blaadje sla ofzo eet hij echt niet.
@Inge, dat is juist het stomme. Hij zegt dat hij het niet lust, maar hij proeft het ook nooit. Terwijl ik het er niet raar uit vind zien ofzo. Nou ja ei misschien wel, maar kaas niet. Hij roept meteen al dat hij het niet lust. Terwijl hij juist verder alles proeft en ook lust.
@suzje, grappig dat je dochtertje wel pittig lust en groente met aardappels weer minder vind.
Ja, het is echt heerlijk zo’n alleseter. Weet nog goed dat hij net 1 jaar was geweest ofzo en papa roerbakgroente had gemaakt. Hij had alleen de verkeerde saus erdoor gedaan. Ik zat dus te eten met tussendoor flink wat slokken water en Tim at alles op alsof er niks aan de hand was.
Tja, we zijn wel erg verwent met zo’n goede eter. Alles schuift hij zo naar binnen, dus nooit klieren met eten. Alhoewel hij de laatste maand wel traag zijn ontbijt en middageten eet. Dat is wel lastig hoor, weet niet of hij echt geen trek heeft of dat hij aan het uitproberen is. Tussen de middag eet hij 2 boterhammen, 1 gezond en een met zoet beleg. Beide eet hij traag, ook de 2e. Maar goed hij eet het, maar je zit tussen de middag zo een half uur aan tafel. Terwijl fruit en avondeten er zo in gaat.
Groetjes,
Sandra