Tim eindelijk bij het cb is geweest

Het heeft even geduurd, maar vanmiddag zijn we naar het cb geweest. Tim was erg lang voor zijn leeftijd, namelijk 97 cm. Hij woog 14,4 kilo en dat lag precies op het gemiddelde.

De dingen die hij verder moest doen, waren niet echt bijzonder. Hij moest laten zien dat hij iets van de grond op kon rapen en hij moest een toren bouwen. Beide moest hij ook al doen met 1,5 jaar. Beetje vreemd dus, want toen ging het al goed en nu ook.

Verder hebben we de vragenlijst doorgenomen die ik moest invullen. Als laatste heeft ze gekeken of zijn heupen goed waren, zijn balletjes goed zaten en ze heeft naar zijn hartje geluisterd.

Kortom we kunnen er weer tegenaan voor 1 jaar.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Fijn dat alles goed was. Wel raar idd dat hij weer dezelfde dingen moest doen.

Liefs

Hier nog geen oproep gezien, ik wacht het weer rustig af.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat alles goed was. En fijn dat hij opnieuw is geslaagd voor dezelfde opdrachtjes Ik heb onlangs onze afspraak (die met die gekke tijd, weet je wel?) verplaatst. Kunnen we pas op 17 oktober terecht! Schijnbaar hebben ze alleen elke derde week van de maand in ons dorp spreekuur. Schiet dus ook niet op, Erik is dan alweer 2 jaar en 4 maanden. Haha, jullie hebben dus gewonnen!

Tim is inderdaad lang! Erik was laatst, toen we hem zelf even opmaten, 95 centimeter. En wij vinden hem al lang, maar Tim is dus ook groot. Ben benieuwd hoe lang Erik straks zal blijken te zijn volgens hen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

97cm
dacht dat ik een lange had maar geloof niet dat hij dat haalt Maar ook niet aan die 14 kilo

Fijn dat alles weer goed was

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat fijn dat alles goed is gegaan op het bureau!! Idd wel typisch ja dat Tim weer dezelfde opdrachtjes moest uitvoeren, maar wel fijn dat hij het alsnog kan!!
Tim is idd lang, net als Bo. Bo is momenteel ook ongeveer 94 cm en 14,4 kilo, dus ligt gelijk met Tim, alleen Bo is een paar maandjes jonger. Schrok ook van Bo zijn gewicht hoor, bij mijn ouders op de wegschaal…maar misschien dat die weegschaal niet goed geijkt is en dat het nog mee valt… Ach ja hij groeit goed, en daar gaat het om!!
Zijn lengte hebben we laatst zelf ook gemeten. Viel ons op dat hij met zijn hoofd boven een bepaalde trap trede kwam wanneer hij stond. (Open trap in de woonkamer, waar hij dus achter kan staan en zitten, waardoor je dat nauwkeurig kunt zien)We hebben toen de trap trede gemeten en die zat op 92 cm hoogte. Hij kwam er ruim boven, dus heb er 2 cm bij opgeteld, denk dat ik dan wel in de goede richting zit. Kan best zijn dat hij nog iets langer is, maar korter zeker niet,!! Misschien een idee om hem morgen even langs de muur te zetten en een streepje te zetten, even kijken hoe lang hij precies is!

liefs woezel

Fijn dat Tim weer helemaal is goedgekeurd! Wat een lang mannetje zeg! Als je Eef daarnaast zet, is zij net een kaboutertje met haar 83 cm! Nou zijn jongens altijd wel wat groter denk ik, maar bijna een meter joh, wauw! Zijn jullie allebei zelf ook lang? Ik ben maar 1,64 meter en dat verklaart denk ik Eva’s lengte, zij zal niet heel groot worden denk ik?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Fijn dat hij weer is goedgekeurd. Dat is inderdaad superlang zeg.

groetjes Ramona

Jeetje Mriek dat is idd wel erg ver weg. Hier houden ze volgens mij gewoon iedere dag spreekuur.

@Rainbow ik ben zelf iets van 1.78 m en mijn man 1.87 m.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Tja, het verschil tussen de grote stad en een dorp hè. Ze moeten hier natuurlijk heel veel dorpjes af en dan kunnen ze gewoon niet elke dag op dezelfde plek zijn. Nou ja, eerlijk gezegd maakt het me niets uit. Wat ik eerder ook al schreef, ik heb ze niet nodig. Zij willen ons graag zien, prima, maar ik kan er niet wakker van liggen dat het allemaal zo lang moet duren.

Groetjes,
M

wat fijn dat alles goed gaat!
ik denk dat het hoe dan ook standaard onderzoeken zijn
het zelfde als die vragenlijsten
ik heb denk ik al wel 3 x dezelfde in staan vullen.
boring!

Fijn dat hij goegekeurd is!

Johan zag Tim natuurlijk op Jesse zijn verjaardag, en die vond hem erg lang. Maar dat klopt dus ook wel

@Rainbow: Hier een jongetje van 84 cm, haha. Dus Eva en Seth kunnen elkaar tenminste recht aankijken.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Kon het niet nalaten om Dylano ook is te meten en ik kom uit op 90 cm met een gewicht van net 11,5 kilo misschien maar dat weet ik begin oktober, dus nog steeds lange paling

Liefs Michelle

@Anne, inderdaad! Dan is Seth ook maar een klein boefje. Ach, is ook wel heel schattig he? Lijkt me heel erg grappig als die twee hand in hand zouden lopen, hihi.

@Michelle, palinkje inderdaad! Eva is 11,1 maar wel 7 cm kleiner! En die is al niet van de dikke zeg maar…

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow

Kun je nagaan hoe Dylano er uit ziet
Papa had vandaag een te korte spijkerbroek uit de kast getrokken (mama moet weer ruimen) mt 80
Moesten we na de ha maar ik moest voor half 9 bloedprikken dus ik zeg zet mij maar voor de deur af (was bijna half 9 nl) en dan zie ik jullie wel komen. Komt Dylano aangelopen zakt heel zijn broek op zijn knieeen. Ik moest inwendig vreselijk lachen maar dacht dan sta je voor l*l

Liefs Michelle

Haha, lijkt me heel schattig!!
Enne… toevallig, Seth is ook 11,1 kg. Ze lijken wel op elkaar qua curve!
Behalve dat Seth wel een beetje jonger is

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Je mannetje is weer goedgekeurd,goed hoor.

Hij is idd ook lang.

Mijn oudste was 1m04 bij 24 maanden .
mijn jongste was met 24 maanden 1m01.

Nu is hij net 3 geworden en al 1m12,2.

Kinderen groeien dus ook nog steeds hard door.
Lastig is dat dan he dat ze dan ook iets ouder geschat worden.

Mika was met 2 jaar en 2 maanden 1m04.
Maar die was daar ook een heel stuk te zwaar bij,
hij word nu zelfs al 5 geschat,
je zult het ook wel meemaken dat je zoontje zo overschat word.

Hoe ga jij hier mee om?

groetjes Bianca

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Tim wordt idd vaak al 3 geschat. Gelukkig loop ik er niet echt tegenaan dat hij overschat wordt. Als ik vertel dat hij 2 jaar is dan zeggen ze alleen nog oh dan is hij wel erg lang voor zijn leeftijd. Ondanks dat veel mensen hem op 3 jaar schatten, zie ik het zelf toch anders. Ook al is hij lang, vind ik wel dat hij een jonger koppie heeft dan iemand van 3 jaar.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker