Tikken in bed

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen
mij kleine meid tikt nou sinds kort elke dag hard in haar bed met handen en hoofd tegen de rand van haar bedje en niet zo zachtjes en is daar door zo wat de hele nacht wakker mee. Wat kan ik het beste tegen doen?
negeren heeft geen zin doet ze het steeds harder.

Groetjes

Ik herken van het mn broertje en zusje.
Die deden het allebei en ook goed hard.
Mijn broertje heeft er wel eens blauwe oren van gehad.
Niets hielp helaas, al heeft mijn moeder wel een keer zijn ledikant met van dat schuim bekleed.

Het is een goed idee schuim maar ben bang dat ik volgende dag de schuim helemaal in duizenden stukken op de grond terug vind ze maakt graag dingen kapot
Ze heeft zelfs een gat in de muur gekrabbeld hoe ze het voor elkaar krijg is echt een raadsel

Groetjes

ze verkopen ook van die hoofdbeschermers, bij bepaalde websites.
Hoewel ik dacht dat het in Nederland ten zeerste werd afgeraden.
Maar aangezien ze al bijna 3 jaar is zou dat wel niet zo heel veel meer kwaad kunnen.

ja ik herken het wel, alleen rico doet dit met zn voeten, kei hard tegen de achterwand aantrappen. of hij springt.
al die dingen zijn vaak een vorm van in slaap komen omdat ze de slaap niet kunnen vatten.
op die manier worden ze vermoeider en kunnen ze vaak beter slapen,
maar uit jouw verhaal begrijp ik dat ze daardoor de halve nacht wakker is? dat is wel vreemd en dat herken ik dan weer niet… ik heb dan ook geen tips voor je. ik zou het wel 1 keer uitleggen dat ze moet gaan slapen, en daarna negeren. doet ze het harder en jullie komen weer opdraven denkt ze: hee dan ga ik er lekker mee door.
blijven negeren na 1 waarschuwing… is het enigste advies dat ik kan geven

Er wat van zeggen heb ik zo vaak gedaan maar ze blijf een koppig meissie om toch door te gaan. dan hoor je zo wat de hele nacht getik
ze vind geluidje van getik zo mooi dat ze er zelfs bij gaat lachen
Maar wij zelf kunnen dan niet slapen door dat getik
anders maakt het mij niet zo veel uit moet ze zelf weten denk ik dan maar aangezien wij ook rust nodig hebben gaat dat helaas niet.
Het is net of ze ons moet plagen

Groetjes

Hi,

mijn ventje van 2 doet/deed het ook. met zijn hoofd tegen het hoofdeind bonken. of zn oor kapot krabben. Ik ben bij de dokter geweest. verschillende soorten druppels gekregen, doorverwijs naar de KNO ligt nu klaar…

Maar sinds paar dagen doet hij het niet meer… (even afkloppen)… en sinds dien is hij overdags ook veel liever. Dat ik toch denk dat het zn gedrag is.
Mijn arts zei we gaan eerst het lichamelijke uitsluiten voordat je zn gedrag kan oordelen… Misschien een optie om zn oortjes na te laten kijken?

Wij hebben op een gegeven moment het campingbedje neergezet… zodat hij zich niet kon bezeren. Afgelopen nacht heeft hij weer voor het eerst in zn eigen ledikant geslapen en het ging goed!!

ja ik heb ook zo’n hoofdbeschermingsding gekocht,want die van mij stootte ook regelmatig haar koppie…
nooit niks raars mee meegemaakt…maar bij DE babywinkel verkopen ze hem niet da klopt…bij de babydump wel… dus ja …
nu heb ik hem in de box voor valpartijen , en pip gebruikt hem als opklimmertje,maar ze heeft hem vanaf 6 maanden tot 12 maanden in haar bedje gehad…

Ze doet niet expres haar eigen pijn maar ze vind het geluidje van tikken zo mooi dus blijft ze tikken steeds harder.
Een camping bedje ben ik bang dat ze er mee omkiepert ze is zo’n lekker wild beestje
Maar wel bedankt voor de tips.

Groetjes