Tijdstip van geboorte

misschien heeft de tijdstip waaop het kind geboren is invloed op het slapen mijn weeen begonnen om 23.15 en hij was geboren om 7.58 ik zelf ben ook geboren om 9.12 en bij mijn moeder begon het ook s,nachts de weeen bij mijn zusje haar weeen begonnen om half 9 s, ochtends en en om half elf s, avonds geboren en die sliep na 2 weken al door want mijn zoontje slaapt overdag goed en s,nachts slecht misschien omdat kinderen wakker zijn tijdens een bevalling ik weet het niet het zou wel leuk zijn om van andere moeders te horen hoe laat de weeen begonnen en hoe laat het kind geboren is en of het goed slaapt overdag of s ,nachts

Lisa weeën begonnen om 15.00 en om 19.44 geboren, sliep/slaapt 's nachts erg slecht.

Cas weeën begonnen om 6.00 en om 13.15 geboren, sliep/slaapt 's nachts over het algemeen genomen goed.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Bij Stephan begonnen de weeen om 09.00 uur (opgewekt via medicijn)
Om 14.30 is hij d.m.v. een keizersnede geboren.
Hij sliep niet echt goed, was heel vaak wakker (maar nu weten we na ruim 4 jaar waarschijnlijk de oorzaak hiervan)

Bij Kaya begonnen de weeen om 05.30 uur ongeveer.
Om 22.15 uur is zij geboren.
Zij slaapt overdag best goed, 's nachts iets minder.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hey hey!!
hier hebben we bijna nooit problemen met slapen!
Lindsay: 17:23 weeen: 12.00
Tess: 13:05 weeen: 05:00
Melanie: 13:35 (met keizersnede) weeeen: 05:00
Julia: 23:15 weeen: 16:30
Nathalie: 16:55 weeen: 10:00
Malin: 08:44 (spoedkeizersnede)

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Melani werd om half 4 sochtends geboren en sliep al na 3 weken door

Djanira om 9 uur sochtends en sliep pas met ruim 2 jaar door…

Jeylina om 3 uur snachts en slaapt nog niet altijd door, meestal niet, ze is nu 9 maanden.

Bij mij begonnen de weeén achter af gezien rond 4 uur s’nacht maar kreeg het pas echt door om 9:00 uur s’morgens toen ik even naar de wc moest.
Ik had toen een beetje zeurende buikpijn tot een uur of 14:00 toen wert het echt erger, en om half 15:45 uur had ik er helemaal geen zin meer in.
En om dat de verloskundige te laat was, moest ik de persweeén op houden (echt geen pretje)
De verloskundige kwam om 16:05 uur aan gevlogen, en ze was nog niet eens binnen, en zei al persen, dus na 3 keer was Ruben er, om percies 16:11 uur.

En zelf ben ik ook op een dinsdag geboren om 15:56 uur dus als ik dat ene kwartiertje noet had hoeven ophouden was hij misschien ook nog wel op de zelfde tijd als mij geboren.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

hallo allemaal het tijd stip maakt dus ook niet zoveel uit of ze slapen s,nachts of niet maar bedankt voor jullie berichtjes

bij dylan begon de weeen om 9 uur savonds en is net voor 4 uur snachts geboren,geen moeilijke slaper geweest zowel over dag als snachts slipe hij goed

kaitlyn weeen om 6 uur smorgens en 08.45 geboren en sliep overdag en snachts heel goed

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ik denk ook niet dat dat ermee te maken heeft. Zou anders wel eerder onderzocht zijn! En dan krijg je allemaal ouders die willen dat hun kind op een bepaalde tijd wordt geboren zodat ze eerder doorslapen!!!

[img]http://lilypie.com/pic/060318/timq.jpg" alt=“Lilypie Baby Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/Lzxqp1.png" alt=“Lilypie Baby Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” />

hahaha jaa, dat zou toch wat zijn

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Bij mijn oudste begonnen de weeen om 03.00 's nachts en hij is rond 07.30 geboren en sliep al heel gauw door.

Mijn jongste zoon begonnen de weeen om 11.00 en hij is rond 01.00 geboren en sliep pas met 6 maanden door.

Mijn jongste dochter begonnen de weeen om 18.15 en ze is om 19.21 geboren en sliep pas met 7 maanden door.

Bij mij slaapt dus degene van wie ik 's nachts weeen had door!

tjonge ik zit dit zo eens te lezen en het valt me op
dat de meeste van jullie niet zo lang weeen gehad
hebben voor de baby geboren werd.
Ik heb 22 uur weeen gehad en dacht dat iedere vrouw
er zo lang over deed om een kindje te baren, maar niet dus.

Ik vraag me af of een tweede kindje makkelijker ter
wereld komt dan een eerste kindje.
Wie kan me daar meer over vertellen ?

Miranda ( mamma van Joyce )

Ze zeggen dat een tweede kindje iets sneller gaat.
Maar ik heb er dus maar 1 dus, ik heb het alleen van
horen en zeggen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Shakira was al vlot, na 6 uurtjes, maar met de geboorte van Fajah begonnen de weeën om 5.30 en is om 8.05 geboren. Was wel een stuitbevalling dus toen zij de vliezen kapottrapte was het voetje er ook meteen uit en bij de volgende wee was ze al geboren.

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Vond ik wel leuk heb er even een poll van gemaakt

http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=1944

Tries

quote:
tjonge ik zit dit zo eens te lezen en het valt me op dat de meeste van jullie niet zo lang weeen gehad hebben voor de baby geboren werd. Ik heb 22 uur weeen gehad en dacht dat iedere vrouw er zo lang over deed om een kindje te baren, maar niet dus.

Ik vraag me af of een tweede kindje makkelijker ter
wereld komt dan een eerste kindje.
Wie kan me daar meer over vertellen ?

Miranda ( mamma van Joyce )

bij mijn 1e kevin* werd ik smorgens ingeleid om 8 uur en kevin is om 03.20 bijna 20 uur ook,dylan 7 uurtjes en kaitlyn 3 3/4 uur

maar een vriendin van mij beviel van haar 1e binnen 5 uur en de 2e is ze maar liefst 28 uur bezig geweest

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

om 23.15 begon bij mij de eerste weeen en om 7.15 had ik 10 cm ontsluiting en om 2 minuten voor 8 was hij geboren. ik had 8 uur voorweeen maar ik had een prik in mijn been gekregen tegen de pijn want mijn rug deed zo pijn ik kon niet meer en door die prik ben ik gaan slapen en daardoor ontspan je en gaat het veel sneller ik ging om 2 uur s,nachts slapen en werd om 7.15 wakker en mocht meteen persen en toen moest de verloskundige nog gebeld worden want die zou om 8 uur nog wel even komen kijken hoe ver ik was dus die kwam en zei dat is snel normaal bij een eerste kind duurd veel langer maar hij zei dat het door de prik gekomen was dat het daarom zo snel ging