Tijdsbesef

@Anne, zie je mail!

Groetekes, Sje

@Sje, mail maar door! Ben je trouwens al naar Guus geweest? Ik had de luxaflex dicht en heb volgens mij niet gezien dat jullie langs kwamen om te zwaaien? Je moet ook hard toeteren!

@Michele, ik heb Sje/JoJo (The Nanny) ook al vaak om advies gevraagd! Enne…omdat ik haar Bonkies heb ‘geleverd’, mogen wij de eerste 125 jaar bij haar familie kerst én oud en nieuw vieren!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow, we waren onze vuvuzela vergeten anders hadden we getoeterd!
Was helemaal toppie bij Guus! Meisjes hebben ook erg genoten, net als vorig jaar!

Ik ga je nu mailen.

Groetekes, Sje

@ Rainbow, ha ha ha oke dan bofkont. Enne dit waren crea bea mails enne mijn handen jeuken alleen ik heb geen tijd en ruimte nu

Groetjes,

Michèle

@Michèle: Mijn handen begonnen ook al te kriebelen Heb echt zin om iets in elkaar te gaan knutselen!! Maar ook ik heb er echt geen tijd voor! Dus ik ga er nog maar even hard over denken!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Sje: fijn dat de zo gaaf is geweest! Volgend jaar wil ik ook best een keer gaan! Moet toch eigenlijk wel een keer, in ‘ons’ PSV-stadion he!

@Michele: aha. Nou, ik ben helaas 0,0 crea bea! Ik had Sje juist nodig vanwege het niet willen drinken uit een beker gedrag van Eef en meer van dat soort diva-geintjes! Hopelijk heb je snel toch een beetje tijd om wat van je ideeën in praktijk te brengen! Je hebt bij Morgan toch ook die Tink op de muur geschilderd?

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow, je moet echt een keer naar zo’n concert gaan! Is echt de moeite waard! Een groot feest!
Er zijn nu alweer kaartjes te koop voor de concerten van volgend jaar dus wees er snel bij!

Groetekes, Sje

Nee geen tink Rainbow, een konijn op een pad met een poort enne ik was zwanger, thuis en kindloos toen

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend dat Joey dan zo boos wordt. Ik vind het ook altijd fijn om Tim erop voor te bereiden wat we doen. Maar dit doe ik nooit een dag van te voren. Maar altijd s’ochtends bij het wakker worden. Ook als ik hem s’middags op bed lig zeg ik als je straks weer wakker wordt gaan we dit en dit doen of zijn die en die op bezoek. Ik weet niet of Tim het begrijpt, maar hij knikt wel altijd braaf ja. Ik denk ook niet dat kindjes het onthouden als je vandaag zegt morgen gaan we dat en dat doen.

Groetjes,
Sandra

Hahahah die joey, is gewoon heel slim, die wil gewoon alles meteen

Jada heeft wel een idee, ze weet dag en nacht (donker en licht) Maandag en Vrijdag, (schooldagen) en weekend (papa en mama vrij, nou ja zeg maar gerust alleen mama trouwens ) Morgen weet ze ook, want dat is na het slapen. Ze weet ook het verschil tussen ontbijt, lunch en diner! Maar volgende week, ofzo is wel wat te ver weg! Succes iig!

Lanp van Jada zeg. Mijn collega heeft een dochter van 4 die heef nog geen besef van gister en straks

Groetjes,

Michèle