Tijdelijk afwezig

ik zal een goede week niet meer hier komen
ik heb momenteel zo veel hoofdpijn dat ik achter het beeldscherm helemaal gek word.zie sterretjes en zie haast niets meer.
zelf tv kijken en een boekje lezen is te veel.

dit heeft allemaal te maken met een terug val van het rouwverwerking proces waar ik mee bezig bent,het is op me hoofd geslagen hoe de dokter dat zeg.teveel info ineen en allemaal begrip en steun via een malinglist.

ik moet 2 weken zeker rustig aan doen en ook niet achter de pc,tv enz.
veel naar buiten om te wandelen,lekker ontspanen en ook even niet meer mailen met lotgenoten,over 2 weken heb ik weer afspraak bij het riagg en dan bepraten we langzaam weer verder van hoe en wat.

krijg nog geen zware medicijnen eerst proberen om me hoofdpijn zelf onder controle te krijgen.lukt dat niet dan kan ik einde van de week bellen en dan ben ik benieuwd wat ik dan krijg,want nerofen helpt ook niet echt ja een uurtje en dan komt weer langzaam me hoofdpijn opzetten.

zodra alles weer beter gaat zal ik zo spoedig mogelijk weer van me laten horen.

groetjes bianca

Heel veel sterkte en ik hoop dat je je snel beter voelt.

Marty

he meissie, wat lees ik nu, doe maar lekker rustig aan en we zien je vanzelf weer verschijnen hoor, zorg eerst maar eens goed voor jezelf!

Kussies

precies wat kim al zegt eerst je zelf doe rustig aan, neem je tijd, lekker ontspannen en leuke dingen doen…

heel veel sterkte en een dikke knuf tries

…sterkte hoor!!!..liefs, Corrine

Sterkte

Miriam

sterkte

groetjes
monique
(mo67)

Heel veel sterkte Bianca!!

Liefs, Els